توضیحاتی در خصوص ارسال پستی کتب آموزشی

توضیحاتی در خصوص ارسال پستی کتب آموزشی
روابط عمومی کانون زبان ایران به اطلاع می‌رساند که این مجموعۀ آموزشی با هدف تسریع و تسهیل عرضۀ کتاب به زبان‌آموزان ارجمند و رفع دغدغه‌های قبلی ناشی از عدم تامین به موقع کتب در برخی استان‌ها، اقدام به تغییر شیوۀ تحویل کتاب کرده است.

این تغییر شامل مراحل آماده سازی، بسته بندی، بیمۀ مرسوله و ارسال کتاب‌ها از انبارهای کتاب به دفاتر پستی و ارسال آن در قالب محمولۀ پست پیشتاز به آدرس زبان‌آموزان است.

در این فرایند کتاب‌ها به آدرس پستی زبان‌آموزان ارسال و پس از دو بار مراجعۀ مامور پست، در صورت حاضر نبودن زبان‌آموز یا خانوادۀ ایشان، مرسوله با نام عزیزان در مرکز پست منطقۀ مربوطه به مدت 10 روز نگهداری می‌شود تا با مراجعۀ زبان‌آموزان، تحویل ایشان گردد.

ما بر این باوریم که این تغییر روش، موجب آسایش و اطمینان خاطر خانواده‌ها و زبان‌آموزان از دریافت به موقع کتاب‌های آموزشی خواهد بود، ضمن این‌که هزینۀ اعلامی بر روی وبگاه ثبت نام کتاب (به مبلغ ۹۷.۰۰۰ ریال)، علاوه بر هزینۀ ارسال پستی به صورت پیشتاز، شامل موارد مذکور در بالا (آماده سازی، بسته بندی و...) نیز می‌شود.

لازم به ذکر است که همچنان محصولات مختلف «کمک آموزشی» به صورت اختیاری در وبگاه کانون زبان ایران قابل خرید و دریافت آن در مراکز آموزشی به شیوۀ گذشته است تا با تقویت سازوکارهای آماده‌سازی و بسته‌بندی، در ترم‌های آتی این مهم نیز قابل افزودن به بسته‌های پستی شود.

۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۲
تعداد بازدید : ۱۵,۹۷۸
علیرضا جعفری
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0

کی میارین کتاب هارو

درسا گرجی
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
5

باتشکر.

Soudeh kalantar
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0

سلام روزتون بخیر کتابها چند روزه به دست زبان آموزان میرسه با تشکر

آیناز.
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
5

چرا امکان محصولات کمک آموزشی وجود ندارد

مرضیه
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0

سلام من ثبت نام کردم ولی کد پیگیری پست برام ارسال نشده.

محمدرضا
۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0

یه سبد خرید تو سایت بذارید که اگه تست تایم یا کتاب دیگه ای خواستیم بهش اضافه کنیم و باهم برامون پست شه


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...