سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات کانون زبان:

توضیحاتی در خصوص شرایط ارسال پستی کتب آموزشی

توضیحاتی در خصوص شرایط ارسال پستی کتب آموزشی
ترم تابستان امسال بنا بر تصمیم اتخاذ شده از سوی اداره نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تغییر در شیوۀ ارائۀ کتاب به زبان‌آموزان همراه بود. از شروع این اقدام بخش زیادی از زبان آموزان در سطح کشور کتاب سفارش شده خود را دریافت کرد اند اما در این میان تعدادی از زبان‌آموزان نسبت به عدم دریافت کتاب از سوی ادارۀ پست سوالاتی را عنوان کردند که ما را بر آن داشت تا این موضوع را با سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات مطرح نماییم.
امیر ثروتی، سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات در این خصوص گفت: در ابتدای صحبت لازم است از زبان آموزان عزیزی که به هر علت تاکنون کتاب به دست شان نرسیده است، عذرخواهی کنم. همانطور که قبلا نیز عرض کرده بودم در فرآیند ارسال پستی کتاب، ماموران پست طی2 مرحله به آدرس‌های پستی مراجعه خواهند کرد و در صورتی که در این دو مرحله زبان‌آموزان برای دریافت کتاب حضور نداشته باشند کتاب به ادارۀ پست مرجوع می‌شود و این عزیزان باید با مراجعه به ادارۀ پست کتاب خود را دریافت نمایند.
وی افزود: اما از طرف دیگر چون تعدادی از زبان‌آموزان در فرآیند ثبت‌نام ارسال پستی کتاب، آدرس خود را در سامانه درج نکرده و یا اشتباه درج کرده بودند، ماموران ادارۀ پست کتاب‌های این عزیزان را مرجوع نموده و گزارشی مبنی بر این موضوع به کانون زبان ارسال کردند، ما نیز پس از بررسی گزارش‌های ارسالی لیستی از مشخصات این زبان‌آموزان تهیه و به مراکز آموزشی مربوط به آنان ارسال کرده‌ایم تا این عزیزان بتوانند با مراجعه حضوری به مراکز و معرفی خود کتاب‌هایشان را دریافت نمایند.  
سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات کانون زبان ایران ادامه داد: زبان‌آموزانی که کتاب‌های خود را دریافت کرده‌اند اما نقص، کمبود و یا مشکلی در آن‌ها وجود دارد می‌توانند با مراجعه به مرکز آموزشی و عودت کتاب خود، بستۀ آموزشی کامل را دریافت نمایند.

گفتنی است زبان‌آموزان گرامی می‌توانند نسخۀ الکترونیکی دروس ابتدایی سطح مربوط به خود را از پیوندهای زیر بارگیری و تا زمان دریافت کتاب از آن استفاده نمایند.

 

مقطع کودکان

مقطع نوجوانان

مقطع بزرگسالان

مکالمه ویژه

 

۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۲
تعداد بازدید : ۴,۲۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...