آیین تکریم مدیر پیشین و معارفۀ مدیر جدید کانون زبان استان لرستان برگزار شد

آیین تکریم مدیر پیشین و معارفۀ مدیر جدید کانون زبان استان لرستان برگزار شد
آیین تکریم مدیر پیشین و معارفۀ مدیر جدید کانون زبان استان لرستان با حضور دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، رضا لیاقی، مشاور رییس درامور استان‌ها، محمد جواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان و جمعی از کارشناسان، کارکنان و مدرسان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم مومنی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان لرستان عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران یک خانواده هستند.

وی با اشاره به این موضوع که هر خطه از خاک ایران ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارد بیان داشت: در میان مردم و همکاران کانونی این استان صمیمیتی وجود دارد که به خوبی در رفتارشان مشخص و مرهون آب وخاک این منطقه است.

رییس کانون زبان ایران افزود: در هر سیستمی تغییر و تحول، پیامدها و نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت، البته اگر مناسبات این اقدام به نحو احسن انجام گیرد که این امر با منش و رفتار مدیران قبلی و بعدی این استان به راحتی صورت گرفته است.

n96-دوره

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و سعۀ صدر در مواجهه با زبان‌آموزان وخانواده‌هایشان، به همکاران کانون زبان توصیه کرد که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و سعۀ صدر کارهایشان را بر مبنای تکریم مخاطب پی بگیرند.

در این مراسم همچنین محمدی ضمن تقدیر از مدیر سابق و ابراز خرسندی از انتصاب مدیر جدید گفت: همکاری و همدلی بیشتر مابین کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران مسیر پیشرفت هر چه بیشتر این مجموعه را فراهم خواهدکرد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 4500 زبان‌آموز در مراکز کانون زبان استان مشغول فراگیری زبان هستند که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش همۀ همکاران این مراکز توسعۀ بیشتری پیدا کنند.

در ادامه مسلم قبادیان، مدیر قبلی استان از همکاران کانون زبان تشکر کرد و گفت: با تلاش همۀ کارکنان در طول 3 سال گذشته اقدامات خوبی انجام دادیم و در جهت توسعۀ مراکز قدم‌های مثبتی برداشتیم که امیدوارم همچنان ادامه داشته باشد.

قبادیان به ایجاد فضای نقد در بین همکاران اشاره کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این بود که تعامل خوبی بین همۀ همکاران به وجود بیاید و شرایط کاری مطلوبی برای مدرسان فراهم شود.

سپس با اهدا لوحی از طرف رییس کانون زبان ایران و مدیرکل کانون پرورش فکری استان از تلاش‌ها و زحمات قبادیان قدردانی شد.

n96-دوره

درادامه حکم مهدی ذوالفقاری، مدیر جدید استان توسط رییس کانون زبان ایران به وی اهداء شد.

ذوالفقاری ضمن قدردانی از اعتماد رییس کانون زبان ایران گفت: امیدوارم که بتوانم جواب این اعتماد را با همکاری کارکنان پرتلاش مراکز کانون زبان به شایستگی بدهم و با همکاری یکدیگر برنامه‌هایی که مد نظر است را به خوبی به سرانجام برسانیم.

n96-دوره

وی افزود:  اولین مساله مهم این است که بتوانیم با توجه به ظرفیت‌هایی که استان لرستان دارد و با درنظر گرفتن توسعۀ شهری و جمعیتی که اتفاق افتاده است، به خصوص درخرم آباد، توسعۀ فضای فیزیکی، جذب زبان آموز و جذب مدرس را ارتقا دهیم.

ایشان با اشاره به سرمایۀ اجتماعی که کانون زبان با آن سروکار دارد اظهار داشت: کانون زبان ایران می‌تواند فرصتی باشد برای بالفعل کردن این ظرفیت در جامعه و ارتقای این سرمایه مهم؛ باید از اعتماد زبان‌آموزان و خانواده‌های آنان به خوبی بهره ببریم و جواب این اعتماد را به خوبی بدهیم.

ذوالفقاری تصریح کرد: به نظر من باید به مشکلات نگاه حل‌المسائلی داشته باشیم و تلاش نماییم تا آن‌ها را با کمک هم رفع کنیم. باید ارتباط با جامعۀ دانشگاهی برای جذب زبان‌آموز را در دستور کار قرار دهیم که در این مهم  از کمک دکتر قبادیان استفاده خواهیم کرد.

ذوالفقاری دربخش پایانی این مراسم گفت: بالا بردن سطح رفاهی مدرسان و کارکنان کانون زبان از اهمیت بالایی برخوردار است و دراین زمینه با جدیت بیشتری تلاش خواهیم کرد.

   

n96-دوره

n96-دوره

 

۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸
تعداد بازدید : ۲,۴۶۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...