توسعۀ دوره‌های آموزش زبان با اهداف ویژه در مراکز آموزشی

توسعۀ دوره‌های آموزش زبان با اهداف ویژه در مراکز آموزشی
دکتر محمد شاهین تقدمی، سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران از توسعۀ دوره‌های آموزش زبان با اهداف ویژه در ترم تابستان جاری خبر داد و گفت: در ترم تابستان با کسب مجوزهای لازم و جذب زبان‌آموز در استان تهران توانستیم دوره‌های انگلیسی در سفر، آیلتس و مکالمۀ ویژه را در مرکز آموزشی شهید بهشتی و بحث آزاد را در مراکز آموزشی سهروردی، صادقیه و شهید بهشتی راه‌اندازی نماییم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقدمی ادامه داد: همچنین دورۀ بحث آزاد در استان‌های زنجان (مرکز آموزشی خواهران)، ایلام (خواهران و برادران) و اصفهان (شاهین شهر برادران و خمینی شهر خواهران) از این ترم آغاز شده است.

وی افزود: دورۀ آیلتس نیز در استان‌های خوزستان (مرکز آموزشی اهواز)، خراسان رضوی (مرکز آموزشی مشهد خواهران) و آذربایجان شرقی (تبریز خواهران) برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران خاطر نشان کرد: دورۀ مکالمۀ ویژه در استان هرمزگان (مرکز آموزشی بندرعباس) و دورۀ تافل در استان آذربایجان شرقی (مرکز آموزشی تبریز خواهران) دایر می‌باشد.

گفتنی است، آدرس و شمارۀ تماس مراکز آموزشی کانون زبان ایران را می‌توانید در این‌جا مشاهده نمایید.

۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵
تعداد بازدید : ۲,۶۸۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...