آغاز به کار کلاس‌های کانون زبان ایران در جزیره قشم

آغاز به کار کلاس‌های کانون زبان ایران در جزیره قشم
پروین پشت کوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان از آغاز به کار کلاس‌های کانون زبان در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، پشت کوهی در این خصوص عنوان کرد: حضور کانون زبان در جزیره قشم نویدی است برای جزیره‌نشینان که همواره حمایت بیشتری را می‌طلبند و زبان‌آموزان گردشگری که به جهت بهره بردن از زیبایی‌های این جزیره به قشم سفر می‌کردند و امکان مهمان شدن را نداشتند.

وی افزود: این جزیره یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران برای گردشگران ایرانی و خارجی بوده است و علیرغم نیاز جدی به آموزش زبان انگلیسی متاسفانه تاکنون کانون زبان ایران شعبه‌ای در این جزیره نداشت که با حمایت جناب آقای دکتر مومنی، رییس محترم کانون زبان، این مرکز راه‌اندازی و فعالیت آن در گروه نوجوانان از 18 تیر ماه آغاز شده است.

پشت کوهی ادامه داد: شهرستان قشم با جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر و جمعیت دانش آموزی بالغ بر 30 هزار نفر در جنوبی‌ترین نقطه ایران قرار دارد.

لازم به ذکر است کلاس‌های این مرکز برای زبان‌آموزان گروه سنی نوجوانان (خواهران و برادران)  11 تا 14 سال در آدرس میدان ژئو پارک، خیابان سرخس واقع در ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر می باشد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 35242609-076 تماس حاصل نمایند.
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱
تعداد بازدید : ۴,۰۱۶
هومن علی اکبریان
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0

با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز انشالله هر روز در جهت پرورش فکر کودکان و نوجوانان این مرزو بوم قدم برداریم ، سپاس از همکاران و مدرسین عزیزی که در این راه در سراسر ایران یاری رسان هستند


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...