کلاس‌ فیلم و نقد فیلم به زبان انگلیسی در مرکز جم (تهران)

کلاس‌ فیلم و نقد فیلم به زبان انگلیسی در مرکز جم (تهران)
کانون زبان ایران در مرکز آموزشی جم (تهران) اقدام به برگزاری کلاس‌ فیلم و نقد فیلم به زبان انگلیسی کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، محمد اله‌وردی، مسئول مرکز آموزشی جم در خصوص مخاطبان این کلاس گفت: زبان‌آموزان سطوح Advanced کانون زبان ایران و همچنین متقاضیانی که بنا به نظر کارشناس تعیین سطح، توانایی لازم برای شرکت در این کلاس‌ را داشته باشند از مخاطبان این دوره هستند.

وی ادامه داد: در هر جلسه از این کلاس یکی از فیلم‌های مطرح سینما به زبان‌آموزان معرفی می‌شود و آن‌ها با آمادگی نسبت به آن فیلم در کلاس حاضر می شوند، سپس قسمت هایی از فیلم توسط مدرس پخش می‌شود و مدرس و زبان‌آموزان، نقد و بررسی و خوانش خود را از فیلم ارایه می‌دهند.

مسئول مرکز آموزشی جم گفت: این کلاس در روزهای 5 شنبه از ساعت 10 تا 12 به مدت 8 هفته برگزار خواهد شد و شهریۀ آن 200 هزارتومان است.

اله‌وردی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این کلاس می توانند به آدرس خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، نبش غفاری، پلاک 33، طبقه اول مراجعه و یا با شماره تلفن 88844407 تماس حاصل نمایند.
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۹,۷۶۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...