انتصابات جدید در مراکز آموزشی کانون زبان ایران

انتصابات جدید در مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه الهام قاصدیان را به عنوان مسئول مرکز آموزشی فردوس، معصومه عباسی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی وصال، معصومه جعفری‌یار را به عنوان مسئول مرکز آموزشی جم، محمد اله‌وردی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی گلستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این احکام آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید.»

۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۴,۲۲۳
مسئول بخش برون کانونی
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0

سرکار خانم قاصدیان، ضمن عرض تبریک خدمت شما، امیدوارم در مسئولیت جدید موفق و سر بلند بوده و مانند همیشه بدرخشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

بخش برون کانونی
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0

سرکار خانم عباسی مسئولیت جدید شما را تبریک عرض نموده و برایتان از خداوند متعال آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

همکاران سعادت آباد
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0

سرکار خانم عباسی عزیز،سرکار خانم جعفریار بزرگوار، سرکار خانم قاصدیان گرامی و جناب آقای اله وردی محترم، ضمن عرض تبریک برای این انتصاب شایسته شما مسئولین بزرگوار ، موفقیت و سربلندی روز افزون یکایک شما را از خداوند منان خواستاریم.

بخش برون کانونی
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0

همکاران ارجمند سرکار خانم جعفریار و جناب آقای اله وردی، مسئولیت جدید را به شما تبریک عرض نموده و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

فخیمی کبیر
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0

انتصاب شایسته شما عزیزان را بعنوان مسئول مراکز را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند توفیق روزافزون برای شما بزرگواران را خواستارم.

احترام هاشمی کیا
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0

با سلام برای همه عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی داشته وبرای خواهر عزیزم خانم جعفری یار دعای خیر خود وجمیع خانواده وصال توشه راهشان. خواهر گرامی سپاسگزار زحمات دلسوزانه شما هستیم. باشد که در پناه حق همواره تندرست و موفق باشید. هاشمی کیا


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...