سبزواری‌ها از آموزش‌های کانون زبان ایران بهره‌مند خواهند شد

سبزواری‌ها از آموزش‌های کانون زبان ایران بهره‌مند خواهند شد
جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی از کسب مجوزهای لازم برای راه اندازی مرکز آموزشی سبزوار در این استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا مقدمات لازم برای راه‌اندازی این مرکز را مهیا نماییم و به امید خدا از ترم پاییز به علاقه‌مندانِ یادگیری زبان در این شهرستان آموزش‌های لازم را ارائه کنیم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نکوزاد ادامه داد: در همین راستا جلساتی با معاون استاندار، فرماندار شهرستان سبزوار، معاون مدیر کل و رییس آموزش و پرورش شهرستان با موضوع راه‌اندازی مرکز آموزشی سبزوار به منظور بهره‌مندی از تمهیدات لازم در این زمینه برگزار کردیم. در این جلسه فرماندار محترم شهرستان سبزوار نسبت به راه‌اندازی کانون زبان ایران در این شهرستان ابراز خرسندی کردند و در خصوص همکاری و حمایت از کانون زبان از سوی فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط قول مساعدت دادند.

در این جلسه واگذاری فضای آموزشی مناسب از سوی آموزش و پرورش شهرستان به مدت یکسال در قالب تفاهم نامه به امضاء طرفین رسید و تصمیم گرفته شد تا با همکاری ادارات مربوطه، اداره مرکزی کانون زبان ایران و کانون زبان استان خراسان رضوی مرکز آموزشی سبزوار برای ترم پاییز راه‌اندازی شود.

گفتنی است، مرکز آموزشی سبزوار دومین مرکزی است که در شهرستان‌های استان خراسان رضوی راه اندازی شده است؛ پیش از این شهرستان نیشابور نیز از آموزش‌های کانون زبان ایران بهره مند شده بود.

۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۵۸۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...