جابجایی مرکز آموزشی شهرضا (اصفهان)

جابجایی مرکز آموزشی شهرضا (اصفهان)
مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان اصفهان از جابجایی مرکز آموزشی شهرضا در این استان خبر داد و گفت: از ترم تابستان این مرکز به آدرس میدان شادمند، خیابان استقلال، چهارراه بنیاد شهید انتقال یافته است.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وفاپور گفت: در این مرکز زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13:30 تا 21 با شماره تلفن 53221189-031 تماس حاصل نمایند.

همچنین قرار است از ترم تابستان دورۀ بحث آزاد نیز در این مرکز برگزار شود.

گفتنی است کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 17 مرکز و در شهر اصفهان دارای 9 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. همچنین در برخی از مراکز این استان دوره‌های آمادگی تافل، مکالمه ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف برگزار می‌گردد.

۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۳,۱۴۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...