تجهیز و نوسازی مراکز آموزشی در دستور کار معاونت اداری و مالی کانون زبان ایران

تجهیز و نوسازی مراکز آموزشی در دستور کار معاونت اداری و مالی کانون زبان ایران
تجهیز و نوسازی مراکز آموزشی یکی از مهمترین اقداماتی است که در راستای تکریم ارباب رجوع در دوران ریاست جدید کانون زبان ایران با جدیت بیشتری نسبت به قبل دنبال شده است که نتایج آن در برخی از مراکز آموزشی تهران و سایر شهرها به خوبی مشهود است.
رضا عزیزی، مدیر پشتیبانی کانون زبان ایران در این خصوص عنوان کرد: از آن جایی که تکریم ارباب رجوع و لازمۀ آن نوسازی و بهینه‌سازی مراکز آموزشی از مهمترین دغدغه‌های دکتر مومنی، رییس محترم کانون زبان ایران است در بازدیدها و ارزیابی‌هایی که انجام داده‌ایم به این مهم توجه بیشتری شده است.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، عزیزی ادامه داد: در بسیاری از مراکز آموزشی بر اساس بازدیدهای مکرر میدانی که انجام گرفت و همچنین درخواست‌های ارسالی از سوی مدیران و گزارش‌های واصله از سوی زبان آموزان و اولیا آنان عملیات نوسازی و تجهیز را آغاز کرده‌ایم. قدیمی بودن و مستهلک بودن ساختمان‌ها و تجهیزات مورد بررسی قرار گرفت و مراکزی که قابلیت بهینه‌سازی را داشتند مورد بهینه‌سازی و در غیر این‌صورت با توجه به برآورد هزینه ها و بررسی های کارشناسی مورد نوسازی قرار گرفتند.

 

n96-دورهn96-دوره

 مرکز آموزشی باجک قم

وی بیان کرد: به طور مثال می‌توانیم به مرکز آموزشی وصال که قدیمی‌ترین مرکز کانون زبان ایران و به نوعی شناسنامۀ این مجموعۀ آموزشی است اشاره کنیم که اقدامات زیادی برای تجهیز و نوسازی آن صورت گرفته است. 

 

n96-دورهn96-دوره

مرکز آموزشی وصال (تهران)

عزیزی گفت: همچنین در استان تهران مراکزی همچون شهرک غرب (خواهران)، بخشی از مرکز گلبرگ، جم و... و شهرهایی همچون قم، کاشان، بندرعباس و... مورد نوسازی و تجهیز قرار گرفته است و نوسازی مراکز دیگر نیز در دستور کار قرار دارد. آب سردکن، کولر، اسپلیت، میز و صندلی، تختۀ وایت برد، تلویزیون LED فلش خور، صندلی انتظار، تریبون مدرس و ... از جمله  ملزوماتی است که به مراکز آموزشی ارسال شده است.
 

n96-دورهn96-دورهn96-دوره

مرکز آموزشی شهرک قدس (تهران)

مدیر پشتیبانی کانون زبان اظهار داشت: راه اندازی مراکز جدید، شروع فصل سرما و گرما، قدیمی بودن ساختمان‌ها و تجهیزات و .... از مهمترین اولویت‌هایی هستند که تجهیز و نوسازی مراکز بر اساس آن‌ها صورت می‌گیرد.

n96-دوره

مرکز آموزشی کاشان
وی خاطر نشان کرد: ما در کانون زبان ایران به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین مجموعۀ آموزش زبان‌های خارجی در ایران و خاورمیانه تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با برنامه‌هایی جدید در جهت توسعۀ فضاها و امکانات آموزشی گام برداریم و به امید خدا و با همت و تلاش همۀ همکاران، مراکزی در خور شان و شخصیت زبان‌آموزان و به طور کلی مخاطبان کانون زبان ایران فراهم نماییم تا این عزیزان بتوانند در محیطی آرام و مطلوب به فراگیری و آموزش زبان بپردازند و فردایی درخشان را برای ایران زمین رقم بزنند.

 

n96-دوره

مرکز آموزشی بندرعباس

 

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۳,۱۱۳
امیر صداقت نیکو
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
5

ضمن عرض خسته نباشید و ارزوی بهتربنها

مرکز-تبریز
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
1

با سلام،امیدواریم به مراکز شهرستانها هم توجه ویژه بشود.در خیلی از مراکز مشکل ملزومات اولیه و اساسی هست که بیش از 20 سال کار کردن، یا کارایی ندارن یا فرسوده شدند.

جعفری
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0

خسته نباشید به دکتر مومنی عزیز. ایشان از فعالترین و کارآمدترین مدیران کانون بوده اند

مدرس مرکز وصال
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0

با سلام و احترام. ممنون از زحماتتون برای تجهیز و نوسازی مرکز وصال.

سهیل داوودی
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0

از زحماتی که برای مرکز وصال کشیده اید ممنون هستیم البته باز هم جای نوسازی بیشتری دارد که امیدواریم توجه بیشتری شود.

مارال عباسی
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0

من یکی از زبان اموزان بندرعباس هستم و به چشم خودم تمام تغییراتی که می فرماییید را دیدم به نظر من به جای غر زدن و شاکی بودن بهتره نظرات و انتقادات مان را منتقل کنیم و در صورتی که نتیجه ای ندیدیم شروع به اعتراض کنیم برای همین می خواهم از اقدامات مثبتی که در مرکز ما انجام شده تشکر کنم با وجود این که هنوز جای بیشتر هم دارد


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...