«سامانۀ جامع»، پنجرۀ واحد خدمات کانون زبان ایران

«سامانۀ جامع»، پنجرۀ واحد خدمات کانون زبان ایران
سامانۀ جامع کانون زبان ایران، برنامه‌ای تحت وب است که چندی پیش راه اندازی شده و بسیاری از خدمات ارائه شده در این مجموعۀ آموزشی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

معاونت پژوهشی کانون زبان ایران در خصوص این سامانه عنوان کرد: از آن جا که سازمانهای بزرگ معمولا قصد دارند خدمات و عملیات سازمانی را سریع، راحت و به بهترین شکل ممکن انجام و در اختیار ذینفعان خود قرار دهند، کانون زبان ایران نیز سامانۀ جامع خود را به عنوان یک مجموعۀ جامع و یکپارچه از کلیۀ خدمات، دادهها و اطلاعات مرتبط با زبانآموزان  و مدرسان کانون زبان ایران در سراسر کشور به منظور کمک به تصمیمگیری، برنامه‌ریزی و انجام امور جاری ایشان راه­اندازی نموده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در خصوص اهداف راه‌اندازی این سامانه گفت: از مهمترین اهداف راه‌اندازی این سامانه می‌توان به یکپارچه سازی و ایجاد پنجرۀ واحد خدمات کانون زبان ایران، سهولت دسترسی به تمامی خدمات کانون زبان ایران در یک پلتفرم، ایجاد دسترسی‌های معتبر در یک سامانه مرجع، مکانیزه نمودن برخی از خدمات که پیش تر سنتی بودند، ارتقای کیفیت مدیریت خدمات و امکان ارسال پیام و اطلاع‌رسانی به هنگام اشاره کرد.

ایشان افزود: این سامانه در 12 بخش طراحی شده است که شامل محصولات آموزشی، آزمونهای آنلاین، ثبت نام اینترنتی، آموزش مجازی، کارکنان و مدرسین، سامانۀ ایاب و ذهاب زبان‌آموزان (ایلیکار)، بازی و سرگرمی، انتقادات و پیشنهادات، سامانۀ اطلاع رسانی کانون زبان (سایتکانون تاک (Kanoon Talkفرایدی فیلم (Friday Films) و  اپلیکیشن کمک آموزشی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: به استثنای کانون تاک و اپلیکیشن کمک آموزشی، تمامی بخشهای این سامانه فعال میباشند و این دو قسمت نیز در مدت زمان کوتاهی آمادۀ ارائۀ خدمات خواهند بود.

گفتنی است، برای استفاده از خدمات این سامانه می‌توانید به آدرس APP.ILI.IR مراجعه نمایید.

۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۶,۱۱۱
یک مدرس
۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران. بنده و اکثر همکاران معتقدیم که اگر نمره دهی مدرسان هم بصورت آنلاین انجام شود، هم برای مدرسین و هم برای زبان آموزان و هم اولیا ایشان خیلی بهتر خواهد بود. دیگر نیازی به گرید شیت نخواهد بود که در هزینه و زمان صرفه جویی خواهد شد. و همچنین مدرسان می‌توانند نمرات هر جلسه را وارد کنند که در اینصورت هم زبان آموزان و هم اولیا همیشه می‌توانند وضعیت خود را چک کنند. نمره کلاسی هم آخر ترم بصورت اتوماتیک میتواند محاسبه شود.

اکرم پرویزی
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
5

سلام خسته نباشید لطفا امکان آموزش آنلاین بدون حضور در کلاس برای دانش آموزان فراهم شود چون افراد کارمند وسایر عزیزانی که وقت حضور در کلاس رو ندارندخیلی دچار مشکل می‌شوند .باتشکر

مهدی رمضانی راد
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
5

با تشکر فراوان از تمامی دست اندر کاران این سامانه که باعث راحتی و رفاه تمامی کاربران شدند

زهره جعفری
۱۳۹۸/۰۶/۲۲
5

باسلام اگر بعد از ازمون پاسخ درست سوالات را به زبان اموز می دادند تا زبان اموز متوجه بشه کدوم سوالات را اشتباه زده و تمرین بیشتری برای اوقسمتها داشته بشه و باعث پیشرفتش بشه

رامونا آوانس
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0

لطفا برای آقایان بزرگسال در منطقه شهران یک شعبه در نظر بگیرید چون صادقیه و شهرک غرب واقعا شلوغ و پرترافیک هستش

فرامرزی
۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0

سلام خسته نباشیدمن وجمعی از دوستان طرفدار محیط زیست هستیم اگر امتحانهای ایتنر3 هم انلاین شود خیلی در مصرف کاغذ صرفه جویی میشود متشکریم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...