معاون استاندار یزد:

کانون زبان ایران در ارتقاء سطح دانش منطقه تاثیرگذار است

کانون زبان ایران در ارتقاء سطح دانش منطقه تاثیرگذار است
سید مسعود عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در بازدید از کانون زبان این استان فعالیت‌های کانون زبان را در جهت رشد و ارتقاء سطح دانش منطقه تاثیرگذار دانست.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، عظیمی در این بازدید از نزدیک شاهد فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی کانون زبان قرار گرفت و در جلسه ای با حضور رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان از همکاران این مجموعه که در عرصۀ تعلیم و تربیتِ بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان، دانشجویان و ... نقش دارند، تشکر و قدردانی نمود.

همچنین در این دیدار خادم ضمن تشکر از حضور ایشان به بیان فعالیت‌های کانون زبان استان در مراکز هشت گانه یزد و در بخش‌های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان پرداخت و یادآور شد که فعالیت‌های کانون زبان تنها مختص فصل تابستان نیست بلکه این مجموعۀ آموزشی در طول ایام سال مورد توجه خانواده‌ها و فرزندانشان قرار دارد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان یزد دارای 8 مرکز  آموزشی است که در آن‌ها زبان‌‌های انگلیسی، عربی و فرانسه به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۲۱۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...