انتصاب مسئول مرکز آموزشی برادران بزرگسال شیراز

انتصاب مسئول مرکز آموزشی برادران بزرگسال شیراز
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی علیرضا جهان بخش را به عنوان مسئول مرکز آموزشی برادران بزرگسال شیراز منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این حکم آمده است: « امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید.»

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۳,۰۸۶
علی حسینی
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0

جناب آقای جهانبخش انتصاب جنابعالی بعنوان مسئول مرکز آموزشی برادران نشان از شایستگی و توانمندی شما در کلیه زمینه های شغلی کانون می‌باشد. امید که در سمت جدید نیز همچون گذشته موفق و پیروز باشید.تبریک صمیمانه ما را پذیرا باشید.

فائزه پرواز دوانی
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0

جناب آقای علیرضا جهانبخش انتصاب شایسته حضرتعالی رابه سمت مسئول مرکز آموزش برادران بزرگسال شیراز تبریک عرض نموده وتوفیق روزافزون جنابعالی را ازخداوندمتعال خواستاریم.

همکار دفتر مرکزی استان فارس
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0

جناب آقای جهان بخش ضمن عرض شاد باش و تبریک؛سمت جدید را به شما تبریک گفته و ان شاالله همزمان در سمت جدید و مسئول مالی استان موفق و پیروز باشید.

مدرس کانون
۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0

جناب آقای علیرضا جهان بخش ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت روز افزون برای جنابعالی. این حکم نشان از تلاش،انگیزه ،شایستگی و صداقت در کار شما در سمت امور مالی استان را دارد و امید است که همچنان شاهد موفقیت های بیشتر از جانب شما باشبم.

بهمنی
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
5

همکار گرامی، جناب آقای جهانبخش انتصاب جنابعالی را بعنوان مسئول مرکز آموزشی برادران شیراز که نشان از لیاقت و توانایی شما دارد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای جنابعالی آرزوی موفقیت دارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...