نمایندۀ مردم تالش، رضوان‌شهر و ماسال تاکید کرد:

نقش سازنده و خطیر کانون زبان در تربیت نسل آینده

نقش سازنده و خطیر کانون زبان در تربیت نسل آینده
نمایندۀ مردم تالش، رضوان‌شهر و ماسال در بازدید از کانون زبان استان گیلان بر نقش سازنده و خطیر این مجموعۀ آموزشی در تربیت نسل آینده تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، محمود شکری با اشاره به مقبولیت این موسسۀ آموزشی در بین آحاد جامعه، در خصوص بسط فعالیت‌های کانون زبان در شهرهای تالش، رضوان‌شهر و ماسال و حمایت‌های همه جانبه از این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.

تبلیغات گسترده از طریق صدا و سیما و نهادهای دولتی برای شناساندن هر چه بهتر و بیشتر این مجموعۀ آموزشی به عموم مردم و فراهم نمودن تجهیزات و ملزومات مورد نظر جهت استفادۀ طیف وسیعی از افراد علاقه‌مند و مستعد از خدمات این موسسه از دیگر موضوعاتی بود که ایشان به آن‌ها پرداخت.

در ادامه خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان گیلان گزارش مختصری از فعالیت‌های کانون زبان در استان ارائه و سپس در خصوص راه‌اندازی بخش جدید کودکان در شهرهای صومعه‌سرا، تالش و لنگرود به نکاتی اشاره کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی بخش روسی و آلمانی در رشت، آستارا و لاهیجان از بهار امسال خبر داد و در ادامه ضمن بیان اهمیت فعالیت‌های کانون زبان ایران و همچنین اشتغال‌زایی این موسسه و ارائۀ خدمات به تعداد بی‌شماری از زبان آموزان در 9 شهر بزرگ استان، به لزوم حمایت همه جانبۀ دولتمردان از این نهاد دولتی و آموزشی تاکید کرد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان گیلان دارای 17 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، روسی و آلمانی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود. در برخی از مراکز این استان دورۀ انگلیسی در سفر نیز برگزار می‌گردد.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۷۸۳
مسئول مرکز لنگرود
۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0

باسلام سپاس از مدیر محترم کانون زبان گیلان برای راه اندازی بخش کودک لنگرود به امید پیشرفت روز افزون محصلین و فرزندان ایران زمین


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...