مدیر کانون زبان استان گیلان تاکید کرد:

بهره‌گیری از مدیریت راهبرانه در مراکز آموزشی

بهره‌گیری از مدیریت راهبرانه در مراکز آموزشی
خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان گیلان در دیدار با مسئولان مراکز آموزشی استان بر بهره‌گیری آنان از مدیریت راهبرانه در مراکز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقی‌پور عنوان کرد: مدیریت راهبرانه در مقابل مدیریت رییس مابانه قرار دارد؛ مدیریت راهبرانه یعنی ساختن محیطی برای مشارکت همۀ کارکنان در رشد و بهبود سازمان اما در مدیریت رییس مابانه، رییس بدون مشورت با کارکنان فعالیت‌ها و معیارهای کار را مشخص می‌کند و به صورت دستوری به کارمندان منتقل می‌نماید.

وی ادامه داد: مسئولان مراکز باید تلاش کنند تا مشکلات پیش رو را با آرامش و درایت حل نمایند و در مواجهه با کارکنان، مدرسان و ارباب رجوع همچون دوست، معلم و مشاور عمل نمایند.

تقی‌پور ضمن قدردانی از مسئولان مراکزی که در ترم جاری افزایش زبان‌آموز داشته‌اند از دیگر مسئولان خواست ضمن بهره‌مندی از تجارب موفقیت‌آمیز سایرین، بازنگری دوباره‌ای به ظرفیت‌های مراکز خود داشته باشند.

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولان مراکز به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز خود پرداختند و سپس در خصوص ارتقا کیفیت آموزشی، جشنواره قصه‌گویی، هزینۀ مراکز و... نکاتی را عنوان کردند.
۱۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۹۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...