انتصاب مسئولان جدید مراکز آموزشی کانون زبان ایران

انتصاب مسئولان جدید مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه خشایار نیک‌پی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی بهارستان، مریم صفاتاج را به عنوان مسئول مرکز آموزشی اصفهان-برج، قاسم فهیمی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی شهرک غرب برادران و شیما ستارزاده را به عنوان مسئول مرکز آموزشی شهرک غرب خواهران منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این احکام آمده است: "امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهمی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید."

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲
تعداد بازدید : ۴,۶۳۱
سجادفخیمی کبیر
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0

انتصاب شایسته همه شما عزیزان را تبریک عرض میکنم،از خداوند متعال خواستار موفقیت و بهروزی هرچه بیشتر شما در تمام زمینه های زندگی هستم.

نادیه شکری
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
5

خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی شما استاد گرامی سرکار خانم مریم صفاتاج را به عنوان مسئول مرکز آموزشی برج تبریک و تهنیت عرض مینمایم. از درگاه ایزد منان مزید توفیقات و خدمتی سرشار از شور و نشاط برای شما آرزومندم.

آزاده قریشی
۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0

سرکار خانم ستارزاده گرامی، انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های‌ برجسته جنابعالی است تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

افسانه خشاوی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0

سرکار خانم مریم صفاتاج دوست و همکار عزیزم این انتصاب شایسته را به شما و همه کانونی های گرامی تبریک عرض مینمایم و از صمیم قلب برایتان توفیق روز افزون از درگاه ایزد منان خواستارم.

محسن عشقی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
5

سرکار خانم مریم صفاتاج خبر انتصاب جدید شما باعث خرسندی اینجانب گردید. به امید پیشرفت های روز افزون.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...