اکران اولین انیمیشن از مجموعۀ Friday Films

اکران اولین انیمیشن از مجموعۀ Friday Films
نخستین روز از «جمعه فیلم‌»های کانون زبان ایران با نمایش انیمیشن Zootopia در سالن غدیر مرکز آفرینشهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب همراه بود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این رویداد روز جمعه 18 مردادماه با سخنرانی مجری برنامه در خصوص ضرورت تماشای انیمیشن و فیلم به زبان اصلی، معیار انتخاب فیلم‌ها و همچنین ارائۀ خلاصه‌ای از انیمیشن آغاز شد و سپس با حضور جمعی از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان علاقه‌مند، انیمیشن اکران گردید.

بر اساس این گزارش، در این رویداد که به همت معاونت پژوهشی کانون زبان ایران به مدت 4 هفته برگزار می‌شود انیمیشن‌هایی اکران خواهند شد که در آن‌ها دیالوگ‌ها، واژه‌ها و عباراتی که بیشتر مورد نیاز زبان آموزان است مورد توجه بوده و سازگاری با فرهنگ ایرانی داشته باشند. این فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان مناسب‌سازی شده است تا بیشترین استفاده را جهت تقویت مهارت شنیداری و گفتاری زبان‌آموزان فراهم آورند. علاوه بر این محبوبیت این انیمیشن‌ها در سایت‌های معتبر از دیگر معیارهای انتخاب آن‌ها بوده است.

همچنین این امکان برای علاقه‌مندان فراهم گردیده است که هنگام ثبت‌نام به یک فایل پی‌دی‌اف دسترسی داشته باشند که در آن به ده واژه در خصوص انیمیشن (معنای هر کدام در بستر یک جمله توضیح داده شده) اشاره شده است.

شایان ذکر است، قرار است در روزهای 25 مرداد، 1 و 8 شهریور 98 نیز از ساعت 18 تا 20 انیمیشن‌های دیگری سالن غدیر اکران شود. علاقه‌مندان برای آگاهی از عنوان انیمیشن‌ها و تهیۀ بلیت می‌توانند به سامانه جامع کانون زبان ایران APP.ILI.IR مراجعه نمایند.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۲۲,۸۸۳
علی
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0

سلام وقتی شماره موبایل را برای خرید بلیط وارد میکنم یه کد تایید می آید و بعد از وارد کردن کد تایید مجدداً وارد صفحه اصلی می شود و اتفاقی نمی افتد.؟؟

علیمردانی
۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0

سلام. برنامه بسیار پژوهش‌محور و علمی و البته تفریح خوبی است. امکان داره مدرسان با تخفیف و یا حتی رایگان برای انگیزش بیشتر زبان‌آموزان در این جلسات حضور پیدا کنند؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...