انتشار فراخوان کانون زبان ایران در بیست و دومین جشنوارۀ قصه‌گویی:

کانون زبانی‌ها روایتگر قصه‌های خود خواهند شد

کانون زبانی‌ها روایتگر قصه‌های خود خواهند شد
کانون زبان ایران از زبان‌آموزان و مدرسان این مجموعۀ آموزشی دعوت به عمل می‌آورد تا با شرکت در اولین دورۀ بخش ویژۀ کانون زبان ایران در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روایتگر قصه‌های خود به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی و اسپانیایی شوند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، بازخوانی یا بیان روایی قصه‌های کهن، بیان آئین و رسوم ایرانی در قالب تجربه‌ای شخصی و معرفی زیبایی‌ها، مفاخر و ویژگی‌های فرهنگی ایران در قالب قصه به زبان‌های یاد شده از موضوعاتی است که راویان قصه‌ها می‌توانند از آن‌ها بهره گیرند.

بنابراین گزارش، زبان آموزان 10 تا 17 سال، زبان آموزان 18 سال به بالا و همچنین مربیان و مدرسان کانون زبان ایران می‌توانند در فیلمی 90 ثانیه‌ای به روایت قصۀ خود پرداخته و سپس آن را در قالب mp4 و با حجم حداکثر 400 مگابایت تا تاریخ 10 مهرماه 1398 در سایت مربوط به جشنواره به آدرس www.kanoonfest.ir بارگذاری نمایند.

همچنین تصویربرداری موبایلی حتما باید به صورت افقی و دارای صدای مطلوب باشد و انتخاب پوشش، مناسب با محتوای قصه و منطبق با شئونات اسلامی صورت پذیرد. توصیه می‌شود استفاده از نمادهای فرهنگی و ویژگی‌های بومی و سنتی هر استان و توجه به فضای محیطی، علائم، تابلوها و... در پس زمینۀ فیلم مد نظر شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

علاوه براین، ضروری است چکیدۀ فارسی آثار ارسالی در سایت جشنواره ثبت شود.

گفتنی است، پنج اثر برتر توسط هیات داوران انتخاب و جوایز ایشان مطابق با اعلام جشنواره اعطا و آثار برگزیده از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری منتشر خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می‌توانند به سایت جشنواره در آدرس www.kanoonfest.ir  مراجعه نمایند و یا با دبیرخانۀ جشنواره با شماره تلفن 88492491-021 تماس حاصل نمایند.
۲۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۶,۴۵۹
یاسمن
۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0

با سلام . میخواستم بدونم باید قصه رو فارسی روایت کرد یا انگلیسی؟؟؟ ممنون باتشکر

I like it
۱۳۹۸/۰۶/۱۵
5

😊👍It's amazing

مانا
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0

چرا سایت در دسترس نیست فیلم ارسال کنیم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...