انتصاب مدیران کانون زبان در استان‌های آذربایجان غربی و قم

انتصاب مدیران کانون زبان در استان‌های آذربایجان غربی و قم
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه جمشید نسودی علمداری را که پیش از این سرپرستی کانون زبان استان آذربایجان غربی را برعهده داشت به عنوان مدیر کانون زبان در این استان و همچنین سید مهدی نورموسوی را نیز که پیش از این سمت سرپرست کانون زبان استان قم را برعهده داشت به سمت مدیر کانون زبان در این استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این احکام بر در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شأنیت همکاران و مخاطبان و توسعۀ منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان‌ها تاکید کرده است.

گفتنی است، نسودی از سال 1371 همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده و در بهمن ماه 1397 به سمت سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی منصوب شده است.

همچنین، نورموسوی از سال 1390 فعالیت در کانون زبان را آغاز نموده و در مرداد ماه 1397 به عنوان سرپرست کانون زبان استان قم منصوب شده است.
۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۰۸
تعداد بازدید : ۲,۸۰۶
علیرضا دوستیار تبریزی از تبریز
۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0

جناب آقای نسودی انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت مدیر استان توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ؛موجب مسرت شدو همچنین انشا الله موجبات ارتقاء ان مجموعه را فراهم خواهد نمود از خداوند منان برای حضرتعالی توفیق روز افزون آرزومندم. ارداتمند شما دوستیار

مهری صادقی
۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0

جناب آقای نسودی انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیر استان آذر بایجان غربی که بیانگر تعهد ،کار آمدی ،لیاقت وشایستگی های برجسته شماست تبریک عرض می نماییم و امیداست در پرتو الطاف حضرت حق ،بیش از پیش موفق و پیروز باشید از طرف کارکنان ومدرسین مرکز بوکان

محمد تقی حاجی قاضی تهرانی
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0

آقای نسودی مدیری توانا، دلسوز و کاردان هستند. به ایشان تبریک گقته و امیدوارم موفق باشند.

صادقی
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
5

با سلام و عرض ادب جناب آقای نورموسوی انتصاب شایسته حضرتعالی رو خدمت شما و همه همکاران تبریک عرض میکنم. آرزوی پیروزی و موفقیت روز افزون شما رو از درگاه بارتعالی خواهانم.

محمدامین از رومانی
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
5

جناب نورموسوی عزیز عرض تبریک و شاد باش دارم این خبر مسرت بخش را از دیشب از آقای صادقی شنیدم خیلی خوشحال شدم. برای شما آرزوی موفقیت و رسیدن به جایگاههای بالاتر خواستارم. دعاگو هستم . دوستدار شما محمدامین رومانی

ابوالفضل غفاری
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0

جناب آقای سید مهدی نور موسوی انتصاب به جا و شایسته جنابعالی رابه عنوان مدیر کانون زبان ایران(استان قم) که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های‌ بر جسته شما در کانون زبان ایران استان قم تبریک عرض نموده همچنین موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان خواستار هستم.

سید احسان براتی
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0

برادر عزیزم آقای نور موسوی، انتصاب بجا و شایسته جنابعالی بعنوان مدیر کانون زبان استان قم که بیانگر تعهد،لیاقت و شایستگی های برجسته شماست را تبریک عرض نموده و همچنین موفقیت و سربلندی روز افزون شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. "کانون زبان مرکز باجک استان قم"

مهدی قاسم زاده
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0

جناب آقای سید مهدی نور موسوی انتصاب جنابعالی بعنوان مدیر کانون زبان ایران(استان قم) که نشان از شایستگی و توانمندی شما بوده را تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون جنابعالی را از حقتعالی برای شما آرزومندم.

جوادکریمی
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
5

جناب اقای نسودی انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر استان از صمیم قلب تبریک عرض نموده واز خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت مینمایم

محمد فروردین
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0

با عرض سلام و ارادت خدمت دوست عزیز و استاد گرانقدر جناب آقای نورموسوی انتصاب شایسته حضرتعالی را به شما و همه همکاران و زبان آموزان محترم تبریک عرض میکنم. آرزوی پیروزی و موفقیت روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...