سرپرست کانون زبان استان فارس منصوب شد

سرپرست کانون زبان استان فارس منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی دکتر جلال رحیمیان را به عنوان سرپرست کانون زبان استان فارس منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: « امید است با اتکاء به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ... تثبیت منطقی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»

مومنی همچنین با اهدا لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های دکتر حسین نجاری، مدیر کانون زبان این استان که از سال 1393با کانون زبان ایران همکاری داشته است تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است، رحیمیان دارای مدرک دکتری در رشتۀ زبان‌شناسی مقایسه‌ای از دانشگاه کوییزلند استرالیا است. وی کتاب‌های متعددی را در حوزۀ زبان و زبان‌‌شناسی تالیف و ترجمه نموده و مقالات زیادی را در این حوزه به چاپ رسانده است. 
۵ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۴
تعداد بازدید : ۳,۹۵۶
حسین نجاری
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0

استاد گرانقدر و فرهیخته ام و مدیر ارزشی و توانا و دانشی مرد مهربان، انشالله با لطف و توجه پروردگار و بهره جویی از توانایی های ارزشمند مدیریتی و بویژه، فضایل ارجمند اخلاقی تان، در خدمتگزاری به مجموعه ی پرافتخار کانون زبان فارس وکارکنان شریف آن و مردم مهربان و دوست داشتنی فارس، همچون همیشه موفق و سرافراز خواهید بود. ارادتمندتان

علی اصغر برزگر
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0

جناب آقای دکتر جلال رحیمیان انتصاب شایسته جنابعالی که نشان از لیاقت و توانمندی های علمی و اجرایی شماست را تبریک عرض می نمایم. خدمت صادقانه و تلاش جنابعالی توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می نماید. برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق و سلامتی و بهروزی مسئلت می نمایم.

علی اصغر برزگر
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0

جناب آقای دکتر نجاری اکنون که شما مسیر کاری خود را با تجربیاتی گران قدر به دیگران می سپارید، شایسته است از زحمات و تعهد ویژه جنابعالی در طول مدت خدمتتان، تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون شما و خانواده گرامیتان را از درگاه پروردگار یکتا خواستارم.

سیمین فروتن مرکز آموزشی مدرس
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0

استاد گرانقدر جناب آقای دکتر جلال رحیمیان با تقدیم سلام و درود خدای رحمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه جناب آقای دکتر محمد حسین نجاری انتصاب شایسته حضرتعالی را بعنوان سرپرست استان مجموعه کانون زبان ایران را به حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می کنم. و این اتفاق میمون را به فال نیک پنداشته امید که با هدف خدمت به خلق ا.. و با استعانت از درگاه الهی و بهره گیری از علم و دانش خویش شاهد هرچه بیشتر پیشرفت و تعالی و ارتقاء جایگاه کانون زبان ایران کمافی السابق باشیم. و من ا.. توفیق

فائزه پروازدوانی - عدالت خواهران
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0

جناب آقای دکتر رحیمیان انتصاب شایسته حضرتعالی رابه سمت مدیر کانون زبان استان فارس تبریک عرض نموده وتوفیق روزافزون شما را ازخداوندمتعال خواستاریم.

سروش اسدسنگابی
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0

فرصت را مغتنم شمرده به استاد فرهیخته و فرزانه، جناب آقای دکتر جلال رحیمیان به عنوان سرپرست محترم کانون زبان استان فارس به رسم ادب و ارادت و درکمال خضوع و خشوع خیر مقدم عرض نموده و بدلیل حضور فرخنده ایشان ابراز خرسندی می نماییم. توفیق روز افزون شما را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم .

سروش اسدسنگابی
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0

جناب آقای دکتر حسین نجاری هیچ گاه تلاش های بی وقفه و سخت کوشی شما را با پذیرش غم و شادی از یاد نمی بریم و اینک خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار شما خدمت بی ریا را به تجربه آموخته ایم و همواره سعی مان بر این بوده که در این مسیر پرفراز و نشیب همراه و همگام شما باشیم.خاطرات تلاشهای شما همواره در این مجموعه که پشتکار و همت شما برآن موج می زند به یادگارخواهدماند.اینک از زحمات بی دریغ و مساعی ارزشمند شما تشکر وقدردانی نموده و توفیق روز افزون شما وخانواده محترمتان را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

زهره ریاضی راد
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0

جناب آقای دکتر جلال رحیمیان،ضمن عرض درود و ارادت و تشکر از زحمات بی شائبه جناب آقای دکتر حسین نجاری،انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را بعنوان مدیریت محترم تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی طول عمر با عزت و سربلندی در تمام مراحل کاری آرزومندیم.امیدوارم که در سایه تجارب گرانبهای حضرتعالی، مجموعه کانون زبان ایران، مشمول ترفیع و توفیق و سربلندی هر چه بیشتر گردد.

محمد حسین هنرمند
۱۳۹۸/۰۷/۱۱
5

جناب آقای دکتر جلال رحیمیان با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان سرپرست محترم کانون زبان ایران استان فارس را صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه بوده و نوید بخش نشاط و تحرک خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...