انتصاب سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت کانون زبان ایران

انتصاب سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی رضا عزیزی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این حکم با اشاره به شناخت وثیق ایشان از ابعاد و ارکان کانون زبان به برخی از وظایف این دفتر از جمله برقراری نظام نظارت مستمر جهت مداقه‌های پیشینی (بازرسی فرایندها و بازدیدهای دوره‌ای) و پسینی (رسیدگی به شکایات و اعتراضات)، راه اندازی نظام انتقادها و پیشنهادها به صورت منسجم و سازنده، جمع آوری داده‌ها و اطلاعات کاربردی جهت تدوین برنامه‌ها، بررسی روند تحولات و تغییرات آماری جهت پیش‌بینی عالمانه و ... تاکید کرده است.

 گفتنی است، عزیزی دارای مدرک کارشناسی در دو رشتۀ مهندسی عمران و مترجمی زبان آلمانی و همچنین کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت بازرگانی است. وی پیش از این سمت‌هایی همچون کارشناس حقوقی، کارشناس بازدید، رییس دفتر مدیرعامل و هیات مدیره، مدیر پروژه و... را در سازمان‌ها و شرکتهای مختلف برعهده داشته است.

شایان ذکر است، وی  از اسفندماه سال 1397 به عنوان مسئول نظارت و بازرسی و از خردادماه 1398 به عنوان مدیر پشتیبانی در کانون زبان ایران مشغول به فعالیت بوده است. 
۵ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۲,۵۴۸
مجید حقیقی
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0

جناب آقای مهندس عزیزی انتصاب شایسته حضرتعالی را در حوزه جدیدتبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای شما آرزوی توفیق و سر افرازی دارم..

سعید فقیهی
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0

جناب آقای مهندس عزیزی، انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض می نمایم واز خداوند منان موفقیت و سربلندی شما را در حیطه کاری جدید ، آرزو دارم ..

ثریا
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0

به عنوان مادر یکی از شاگردان شما از شیوه تدریس و آموزش به دخترم در کانون بسیار راضی هستم اما امکانات شعبه و رسیدگی به آن خیر لطفا به مرکز میلاد زنجان رسیدگی کنید نه ظاهر تمیز و زیبایی دارد که بچه ها جذب آن شوند و نه میز و صندلی مترتبی


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...