معاون آموزشی کانون زبان اعلام کرد:

برگزاری آزمون پایان ترم به صورت آنلاین در برخی سطوح جدید

برگزاری آزمون پایان ترم به صورت آنلاین در برخی سطوح جدید
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران در خصوص نحوۀ برگزاری آزمون پایان ترم تابستان عنوان کرد: آزمون پایان ترم در سطوح Run 1,2,3,4، Race 1,2,3,4، Reach 1,2,3,4، Basic 1,2,3، Elementary 1,2,3، Pre-Intermediate 1,2,3، Intermediate 1,2، High Intermediate 1,2 و Advanced 1,2 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی افزود: در سطوح Intermediate 3، High Intermediate 3، Advanced 3 و Conversation Course  (کلیه سطوح( آزمون همچون سنوات قبل به صورت کتبی برگزار می‌شود.

اسلامی ادامه داد: در هیچ یک از سطوح گروه کودکان و سطح Start در گروه نوجوان، آزمون نهایی وجود نخواهد داشت و ارزیابی توسط مدرس و براساس فعالیت‌های کلاسی صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی کانون زبان ایران در بخش پایانی سخنانش  ابراز امیدواری کرد که زبان‌آموزان بتوانند با اتکا به خداوند متعال و تلاش و پشتکار خود آزمون موفقی را پشت سر بگذارند.
۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۸,۶۴۸
فاطمه مقسومی
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0

با سلام و احترام لطفا برای زبان فرانسه هم امتحان الکترونیکی برگزار کنید تا ما از سطح خود آگاه شویم. با تشکر

نعیمی
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0

با سلام.آزمون نهایی سطوح عربی هم انلاین برگزار خواهد شد؟؟

مریم فراهانی علیا
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
5

عالی است

امیر کیانی
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0

خوووووووبه خوشم اومد

دیانا
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0

به نظر من که خیلی خوبه

ن.ر
۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0

با سلام خواهشمندم که امتحانات کلیه ی سطوح int.3 و Advance .3 را نیز آنلاین کنید اما با این تفاوت که به عنوان مثال تاثیر نمره کلاسی را از هشتاد درصد به نود درصد تغییر بدهید . اینگونه اگر هم کسی برای امتحانش از کسی کمک بگیرد تاثیر زیادی در نمره اش نخواهد داشت . با تشکر فراوان و به امید برسی . یا علی .....

...
۱۳۹۸/۱۰/۰۶
5

بانظرتون کاملا موافقم اگه بشه خیلی خوبه



برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...