سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات:
سامانۀ پرداخت اینترنتی شهریه ترم پاییز از 15 شهریور ماه فعال می‌شود

سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات: </br> سامانۀ پرداخت اینترنتی شهریه ترم پاییز از 15 شهریور ماه فعال می‌شود
امیر ثروتی، سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات کانون زبان ایران از آغاز پرداخت اینترنتی شهریۀ ترم پاییز از تاریخ 15شهریور ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی افزود: سامانه از 15 شهریور ماه فعال است و زبان‌آموزان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس http://www.ilireg.ir:8095/terms.htm و با مطالعۀ شرایط و ضوابط درج شده در سامانه، پرداخت شهریۀ خود را انجام دهند.

ثروتی گفت: ثبت‌نام حفظ روز و ساعت از روز سه‌شنبه 26 شهریور ماه آغاز خواهد شد و تا روز پنج‌شنبه 28 شهریور ماه ادامه خواهد یافت. همچنین ثبت‌نام تغییر روز و ساعت نیز بر اساس جدول پیوست از ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه 28 شهریور ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 12 شب روز یکشنبه 31 شهریور ماه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام حضوری همۀ سطوح در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 1 و 2 مهرماه طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مراکز آموزشی صورت می‌گیرد و زمان انتقالی‌های بین مراکز از روز دوشنبه 1 مهرماه امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات در خصوص خرید محصولات و کتب آموزشی عنوان کرد: خرید کتب آموزشی در ترم پاییز به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و زبان‌آموزان عزیز می‌توانند پس از خرید اینترنتی، محصولات و کتب آموزشی خود را در مرکز آموزشی مربوطه دریافت کنند.

برنامۀ زمانبندی ثبت‌نام اینترنتی ترم پاییز 1398

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۴,۹۲۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...