در گفت و گویی با مسئول امتحانات و صدور مدارک کانون زبان بررسی شد:

روند ثبت درخواست تا صدور مدرک تحصیلی

روند ثبت درخواست تا صدور مدرک تحصیلی
آمنه طائفی، مسئول امتحانات و صدور مدارک کانون زبان ایران در خصوص مدارک پایان مقاطع عنوان کرد: این مدارک برای همۀ مقاطع بخش‌های انگلیسی و غیرانگلیسی صادر می‌گردد. صدور مدرک در مقاطع پایانی مانند مقطع Advanced منوط به گذراندن همۀ سطوح مقطع و در سایر مقاطع مستلزم حداقل گذراندن سطح پایانی هر مقطع است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی دربارۀ نحوۀ ثبت‌نام متقاضیان صدور مدرک گفت: افراد متقاضی صدور مدرک مقاطع بخش انگلیسی می‌توانند از طریق سامانۀ صدور مدارک در بخش خدمات الکترونیکی کانون زبان به آدرس www.ilireg.ir  اقدام به ثبت درخواست و پرداخت اینترنتی نمایند.

طائفی افزود: داوطلبان در زمان ثبت درخواست، پس از انتخاب استان و مرکز آموزشی خود و همچنین ثبت شمارۀ زبان‌آموزی، اطلاعات فردی خود را مشاهده می‌نمایند. لازم است متقاضیان ضمن کنترل صحت موارد فوق، نام و نام خانوادگی خود را به زبان لاتین و مطابق با پاسپورت خود ثبت نمایند. بدیهی است متقاضیان می‌بایست در تایپ لاتین نام و نام خانوادگی و همچنین انتخاب مقطع مورد نظر خود،  نهایت دقت را داشته باشند چرا که پس از اتمام مراحل ثبت و واریز اینترنتی وجه درخواست، امکان ویرایش وجود نخواهد داشت.

مسئول امتحانات و صدور مدارک کانون زبان ایران خاطر نشان کرد: آیکون ویرایش در سامانۀ صدور مدارک برای زمانی است که متقاضی قبل از اتمام مراحل ثبت درخواست،  به هر دلیل از سامانه خارج شود. در این صورت برای ادامه مراحل ثبت درخواست لازم است از طریق آیکون ویرایش مجددا وارد سامانه شده و مراحل درخواست خود را تکمیل نماید.

ایشان در خصوص گواهی پایان مقاطع بخش‌های غیرانگلیسی گفت: زبان‌آموزان متقاضی دریافت مدرک در بخش‌های غیرانگلیسی به منظور ارائۀ درخواست صدور گواهی پایان مقاطع این بخش‌ها، لازم است به مرکز آموزشی محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

وی مدت زمان ارسال مدرک متقاضیان را به طور متوسط حدود 30 روز کاری عنوان کرد و در خصوص متقاضیانی که در این مدت مدرک خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: مدارک صادر شده به دفاتر مراکز استان‌ها ارسال می‌گردد و مراکز استان‌ها نیز مدارک را به مراکز آموزشی ارسال می‌نمایند. لذا متقاضیان محترم می‌توانند پس از مدت زمان مذکور از طریق مراکز آموزشی محل تحصیل خود و یا دفاتر مراکز استان‌ها موضوع را پیگیری نمایند. همچنین عزیزان در صورت لزوم می‌توانند با واحد صدور مدارک با شماره تلفن 02188492057 تماس حاصل نمایند.

۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۲۵
تعداد بازدید : ۴۰,۴۱۸
زهرا جعفری
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0

سللک وقتتون بخیر بنده از تاریخ هشتم خرداد درخواست مدرک دادم ولی هنوز مدرک به واحد اموزشی ما نرسیده و گفتن که از اردیبهشت ماه هیچ مدرکی براشون نیومده استان البرز شعبه دانشکده هستم

نیلوفر صفائیان
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0

سلام ببخشید من مدرکمو گم کردم حدود ۶ یا ۷ سال پیش مدرک advanced رو گرفتم الان دوباره میتونم درخواست مدرک کنم؟

خدیور
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0

سلام،من دانش آموز مجازی هستم باید چی کار کنم؟

رویا
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0

سلام. بنده چندسال قبل ( اتمام در سال ۸۴) در کانون زبان ایران تا پایان level12 ادامه دادم .. اما هیچ مدرکی برام صادر نکردن.. آیا میتونم الان درخواست اخذ مدرک کنم؟؟ با چه پروسه و مراحلی و از کجا درخواست نمایم..ممنون میشم پاسخ و راهنمایی بفرمایید..

محمدمهدی
۱۳۹۸/۱۲/۲۱
5

ببخشید بعد از اینکه ترم نوجوانان تمام شد به ما مدرکی هم میدهند


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...