آموزش زبان ایتالیایی کانون زبان در مراکز شهرک غرب و جم کلید خورد

آموزش زبان ایتالیایی کانون زبان در مراکز شهرک غرب و جم کلید خورد
دکتر شرکا، مسئول دپارتمان زبان ایتالیایی کانون زبان ایران از آموزش زبان ایتالیایی از ترم پاییز سال جاری، در مراکز شهرک غرب و جم برای گروه‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان (خواهران و برادران) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، شرکا مهمترین اهداف راه‌اندازی این دوره را پاسخگویی به نیاز علاقه‌مندان به فراگیری زبان‌های مختلف بین‌المللی در محیطی سالم و تخصصی، آموزش زبان ایتالیایی به عنوان چهارمین زبان فراگیر مردم دنیا و شرکت در آزمون‌های چلیCELI  (آزمونی که دانشگاه پروجا در ایتالیا در شش سطح مطابق با استاندارد اتحادیه اروپا جهت تعیین سطح آشنایی زبان‌آموزان به زبان‌های اروپایی برگزار می‌کند) عنوان کرد.  
وی افزود: این دوره در حال حاضر به صورت عادی و در 6 سطح استاندارد اتحادیه اروپا A1, A2, (مبتدی) B1, B2, (متوسط) C1, C2 (پیشرفته) برگزار می‌شود؛ برای هر سطح دو ترم پیشنهاد شده است، یعنی مجموعا 12 ترم 20 جلسه‌ای که شاملA1(1), A1(2), A2(1), A2(2), B1(1), B1(2), B2(1), B2(2), C1(1), C1(2), C2(1,) C2(2) خواهد بود.
مسئول دپارتمان زبان ایتالیایی کانون زبان ادامه داد: برای افرادی ‌که آشنایی به زبان ایتالیایی ندارند، طبیعتا نیازی به آزمون تعیین سطح نخواهیم داشت اما افرادی که کمی به این زبان آشنایی دارند، تعیین سطح خواهند شد. مسلما در ترم‌های آینده که زبان‌آموزان بیشتری خواهیم داشت، امتحان تعیین سطح جزو برنامۀ کار گروه پیش از آغاز هر ترم خواهد بود.
ایشان در خصوص منابع آموزشی و کمک آموزشی این زبان گفت: کتاب اصلی که برای این دوره در نظر گرفته شده،  NUOVO PROGETTO ITALIANO است که در سه مجلد 1 (برای A1, A2 )، 2 (برای B1, B2 )، و 3 (برای C1, C2) موجود است. بدیهی ا‌ست برای کتاب‌های کمک‌آموزشی از منابع دیگر چون NUOVO ESPRESSO  و عناوین دیگر نیز بسته به نیاز استفاده خواهد شد. 
شرکا پیرامون روش تدریس اظهار داشت: روش تدریس عمدتا Communicative یا همان ارتباط محور با تاکید بر روش کلاسیک یعنی توجه به دستور زبان، مهارت‌های نوشتاری، شناخت واژگان و کاربرد آنها در برقراری ارتباط خواهد بود. البته تلاش می‌کنیم جز در ترم اول، در سایر سطوح در کلاس فقط به زبان ایتالیایی صحبت شود. 
وی ادامه داد: ظرفیت این کلاس‌ها بین ۸ – ۱۹ نفر خواهد بود؛ البته با توجه به نوپا بودن این دوره‌ها، تعداد زبان‌آموزان هر کلاس را میزان استقبال علاقه‌مندان تعیین خواهد کرد. 
شایان ذکر است، علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مرکز شهرک غرب می‌توانند به آدرس شهرک غرب، بلوار دادمان، ابتدای خیابان حسن سیف مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 88085843 (مرکز برادران) و ۸۸۰۸۵۸۵۰ و ۸۸۰۸۵۸۳۵ (مرکز خواهران) تماس حاصل نمایند.
همچنین برای ثبت‌نام در مرکز جم نیز می‌توانند به آدرس خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، نبش غفاری، پلاک 33 مراجعه و یا با شماره تلفن 88844407 تماس حاصل نمایند.
گفتنی است، زبان ایتالیایی هفتمین زبان در کانون زبان ایران بعد از زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی و روسی است.
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۵۸
تعداد بازدید : ۴,۳۲۰
مرضیه
۱۳۹۸/۰۸/۰۹
5

سلام با تشکر از مسئولین خوب کانون میشه لطفاً زبان ترکی رو هم فعال کنید تو ایران افراد زیادی خواستار این زبانند و اگر کانون فعال کنه خیلی بهتره

Shaygan
۱۳۹۸/۰۹/۰۸
5

من شیفته این زبان آهنگین و خوش آوا هستم .خوشنود از دایر شدن کورس آموزش زبان ایتالیایی در کانون زبان ایران هستم و امیدوارم در آینده ای بسیار نزدیک زبان ایتالیایی زبان اول در میان کشور ها بشود.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...