اعلام نتایج مصاحبۀ جذب مدرس تابستان 98 در هفتۀ جاری

اعلام نتایج مصاحبۀ جذب مدرس تابستان 98 در هفتۀ جاری
نوشین حسین زاده دلیر، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان در خصوص اعلام نتایج مصاحبۀ جذب مدرس تابستان 98 عنوان کرد: با پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون شفاهی در هفتۀ جاری تماس گرفته خواهد شد و متقاضیان می‌توانند پس از آن جهت اطلاع از وضعیت استخدامی خود با مراکز استان مربوط تماس حاصل نمایند.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در خصوص امکان مصاحبۀ مجدد از افرادی که در این مرحله پذیرفته نشده‌اند، گفت: پس از گذشت زمان مناسب درصورت نیازِ کانون زبان ایران و اعلام آمادگی این عزیزان امکان برگزاری آزمون مجدد از ایشان فراهم می‌باشد.

مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی دربارۀ به کارگیری پذیرفته‌شدگان مرحلۀ مصاحبه در مراکز آموزشی به عنوان مدرس کانون زبان از ترم پاییز، اظهار داشت: درصورت اعلام نیاز مراکز استان‌ها، مدرسان پذیرفته شده در مرحلۀ شفاهی پس از گذراندن دوره های آموزشی مربوطه از ترم پاییز مشغول به کار خواهند شد. همچنین با آن دسته از مدرسانی که به دلیل عدم نیاز مرکز و یا عدم هماهنگی با مراکز، موفق به اخذ کلاس در ترم پاییز 98 نشوند، در ترم‌های آتی همکاری صورت می‌گیرد.

گفتنی است، آزمون جذب مدرس تابستان 98 کانون زبان ایران در روز جمعه یکم شهریور ماه برای گروه‌های کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انگلیسی و زبان‌های عربی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، روسی و اسپانیایی برگزار شد؛ مصاحبه از پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی در تهران و بسیاری از استان‌ها به پایان رسیده است و در چند استان دورتر نیز فرآیند مصاحبه به صورت آنلاین در حال انجام است؛ همچنین طی روزهای آتی با تمامی پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی تماس گرفته شده و به آزمون شفاهی دعوت خواهند شد.

۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۵,۶۵۶
صابر
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0

سلام به بنده اعلام شده ۲۸ شهریور درکرج برای امتحان شفاهی حضور داشته باشم آیا زمان ومکان تغییر یافته ؟

نازنین
۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0

سلام فقط با افرادی که مصاحبه قبول شدن تماس گرفته میشه یا به کسانی هم که رد شدن اطلاع داده میشه؟

Atefe
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0

سلام. بله، فقط با قبول شدگان تماس میگیرن


Fa
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0

از مازندران تماس گرفتن با کسی ک قبول شده باشه؟

زهرا
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0

سلام و خسته نباشید با توجه به اینکه به آخر هفته‌ی «جاری» رسیدیم و هیچ تماسی با بسیاری از داوطلبین گرفته نشده، لطفاً ترتیبی اتخاذ کنید که اسامی برگزیده شدگان/رد شدگان توی سایت اعلام بشه و این بلاتکلیفی هم تموم شه. چون مراکز استان هم متأسفانه تلفن پاسخگو نیستند.

مرتضی
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0

سلام آیا نتایج آزمون شفاهی اعلام شده؟؟ اگر با کسی تماس گرفتن لطف کنید اعلام کنید و از کدوم استان.. ممنونم..

negar
۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0

با سلام و خسته نباشید آیا امکان مصاحبه مجدد وجود دارد و چه اقدامی باید انجام داد؟

Mary
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0

سلام ،مگه شما مطمئنید که پذیرفته نشدید؟


ستایش
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0

بنظرتون راحت نبود مثل امتحان کتبی تو سایت نوشته میشد کی مصاحبه رو قبول شده کی نه؟اینجوری همه بلاتکلیف‌اند

Fatemeh
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0

سلام.اگه در مصاحبه قبول نشیم امکانش هست دوباره مصاحبه بگیرن واسه ترمای بعد؟یا باید دوباره ازمون کتبی بدیم؟

Mahi
۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0

سلام. امکان مصاحبه مجدد وجود داره؟ لطفا راهنمایی کنید. مرسی

صابر بشیری
۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0

سلام بنده باتوجه به اینکه اولین تجربم در مصاحبه و دموی کلاسی بودانچه که توان داشتم ودرتوانم بود نتونستم انجام دهم لذا دلایل ضعف ردی خودرا از قبل پیش بینی می کردم و مسائلی دیگر چون فضای حاکم خستگی راه کمبود زمان بعث شد تا من نتوانم نظر کارشناسان محترم را تامین کنم از انجایی که بنده تازه فارالتحصیل از دانشگاه شدم و تاسطح Advanced 3 رادرشهرستان زنجان به اتمام رساندم از مدیر محترم جذب مدرسین کانون زبان تقاضامندم فرصتی دیگر برای انجام مصاحبه دوباره را دارم. بااحترام صابربشیری


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...