دعوت «اشکان خطیبی» برای شرکت در بخش ویژۀ کانون زبان ایران در جشنوارۀ قصه‌گویی

دعوت  «اشکان خطیبی» برای شرکت در بخش ویژۀ کانون زبان ایران در جشنوارۀ قصه‌گویی
اشکان خطیبی، بازیگر سینما و تلویزیون از علاقه مندان برای شرکت در اولین دورۀ بخش ویژۀ کانون زبان ایران در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در بخشی از این دعوت عنوان کرده است: «ایران دیدنی است و برای دیدن آن باید قصه‌ها و روایت‌های آن را گفت و شنید.  یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بخش‌های جشنوارۀ قصه‌گویی، قصه 90 ثانیه‌ای است که یکی از راه‌های جالب و جذاب برای سرک کشیدن به دنیای قصه‌هاست.»

وی ادامه داد: «کانون زبان ایران، معتبرترین و بزرگترین موسسۀ زبان‌آموزی کشور به عنوان حامی جشنواره، جوایز ویژه‌ای را برای معرفی کشورمان در نظر گرفته است، شما می‌توانید قصه و روایت خودتان را از فرهنگ غنی کشورمان یا زندگی نامداران و سرداران در عرصه‌های متفاوت یا حتی مشخصه‌ها و ویژگی‌های شهرهای خودتان یا نشانه‌های مهم گردشگری ایران به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی و روسی بیان و به سایت www.kanoonfest.ir ارسال کنید.

خطیبی گفت: «راستی! من هم یک کانون زبانی هستم و کلا دوران نوجوانی‌ام را در آنجا گذرانده‌ام»

برای مشاهدۀ فراخوان بخش ویژۀ کانون زبان ایران در این جشنواره می‌توانید به این جا مراجعه کنید.

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۷۲۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...