زبان آلمانی در 7 مرکز جدید در ترم تابستان آموزش داده شد

زبان آلمانی در 7 مرکز جدید در ترم تابستان آموزش داده شد
فاطمه روحی، مسئول بخش آلمانی کانون زبان ایران از گسترش زبان آلمانی در مراکز لاهیجان (خواهران)، ساری (خاقانی-خواهران)، رشت (مطهری)، تهران (فدک و تجریش)، گرگان (عدالت 2) و کرج (دانشکده) در ترم تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مرکز آموزشی لاهیجان (خواهران) در خیابان امام خمینی(ره)، کوچه ملت، پلاک 39 قرار دارد و علاقه‌‍‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 تا 20 با شماره تلفن‌های ۴۲۳۳۲۵۸۴,۴۲۳۴۳۲۶۱(۰۱۳) تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز آموزشی ساری (خاقانی-خواهران) در میدان امام حسین (ع)، خیابان خاقانی واقع شده و تلفن‌ تماس با این مرکز ۳۳۳۱۳۱۶۹(۰۱۱) است.

مرکز آموزشی عدالت 2 گرگان در خیابان ولیعصر، عدالت 35 است و شماره تلفن این مرکز ۳۲۲۶۱۱۸3 (۰۱۷) می‌باشد.

مرکز دانشکدۀ کرج نیز در چهار راه دانشکده کشاورزی جنوبی، روبه روی کتابخانه امیر کبیر، کوچه کیهان قرار دارد و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 12:30و بعدازظهرها از ساعت 13:30 تا 17:30 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 8 تا 12:30 با شماره تلفن‌های ۳۲۲۵۵۴۲۰,۳۲۲۵۵۴۲۱,۳۲۲۵۵۴۲۲,۳۲۲۵۵۴۲۳,۳۲۲۳۳۹۹۶ (۰۲۶) تماس حاصل نمایند.

بنابراین گزارش، مرکز آموزشی فدک تهران در46 متری غربی نارمک، نبش خیابان سمنگان، پلاک 207 قرار دارد و شماره  های تماس این مرکز ۷۷۲۶۷۳۱۷,۷۷۸۲۹۲۲۱(۰۲۱) است. مرکز آموزشی تجریش نیز در میدان تجریش، خیابان ولیعصر، رو به روی پمپ بنزین باغ فردوس، خیابان یکتا، خیابان شهید فهمیده، پلاک3 قرار گرفته است و با شماره تلفن ۲۲۷۵۲۲۰۲(۰۲۱) می توانید با این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

گفتنی است،  بخش آلمانی کانون زبان ایران فعالیت خود را در سال 1374 با همکاری موسسه کارل دویسبورگ آلمان آغاز نمود، این بخش در شمار مراکز پیشرو جهت فراگیری زبان آلمانی در ایران قرار دارد.

بخش آلمانی کانون زبان برای بزرگسالان دوره‏های مختلف در سطوح A1 تا C1 برگزار می‏کند. تمامی دوره‏های آموزشی با سطوح مرجع مشترک اروپای (GER) تطابق دارند.

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷
تعداد بازدید : ۲,۴۵۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...