راه‌اندازی مرکز «دانش» در بندرعباس

راه‌اندازی مرکز «دانش» در بندرعباس
پروین پشت‌کوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان از راه‌اندازی یک مرکز جدید تحت عنوان «دانش» برای ترم پاییز در بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی ضمن قدردانی از مساعدت‌های دکتر مومنی، رییس کانون زبان ایران برای راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد: مرکز دانش در راستای گسترش خدمات آموزشی کانون زبان و بهره‌مندی بیشتر فرزندان این مرز و بوم از آموزش‌های موثر این مجموعه راه‌اندازی شده است.

گفتنی است، این مرکز در بلوار امام خمینی، خیابان دانش، جنب بوستان شهید مژگان خضری واقع شده است و در آن زبان انگلیسی به علاقه مندان (خواهران و برادران) گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این مرکز از ساعت 15 تا 20:30 به آدرس ذکر شده مراجعه و یا با شمارۀ 09170076441 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، پیش از این در شهر بندرعباس دو مرکز آموزشی خلیج فارس خواهران و برادران دایر بود و مرکز دانش سومین مرکز کانون زبان در این شهر خواهد بود. 
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۲,۲۹۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...