سرپرست کانون زبان استان فارس:

مدرسان حافظان سنگر کانون زبان ایران هستند

مدرسان حافظان سنگر کانون زبان ایران هستند
دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس به همراه زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان با مدرسان مراکز آموزشی شیراز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه رحیمیان با اشاره به اهمیت جایگاه مدرسان در این مجموعۀ آموزشی، مدرسان را حافظان سنگر کانون زبان دانست که باعث جذب و نگهداشت زبان‌آموز می شوند.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع از مدرسان خواست با خوشرویی و مهربانی با مخاطبان به ویژه زبان‌آموزان گروه سنی کودک، آن‌ها را به فراگیری زبان دوم علاقه‌مند سازند.

استان فارس 2

عدم استفاده از تلفن همراه در کلاس، اهمیت فرآیند بازدید از کلاس، دیدار با اولیا زبان‌آموزان کم کار، اجرای آزمونک برای مدرسان، تکمیل فرم نظر سنجی توسط زبان‌آموزان قبل از آزمون آنلاین، رعایت پوشش ظاهری و ... از مواردی بود که سرپرست کانون زبان استان فارس بر آن‌ها تاکید کرد.

در این جلسه افتخاری نیز در خصوص عظمت جایگاه معلم مطالبی را عنوان کرد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در شهر شیراز دارای 19 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، عربی، روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.در مرکز غیر انگلیسی شیراز نیز دوره‌های آمادگیDelf ، IELTS، TOEFL، B2، گویش عراقی و مکالمۀ آزاد موضوعی عربی برگزار می گردد.

علاقه‌مندان برای تماس با مدیریت کانون زبان در شهر شیراز می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۳۱۴۹۰۱ (۰۷۱) تماس حاصل نمایند.

۸ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۳,۱۲۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...