رییس کانون زبان در نشست فصلی مدیران ستادی و استانی عنوان کرد:

موفقیت کانون زبان محصول کار تیمی و تلاش گروهی این خانواده بزرگ است

موفقیت کانون زبان محصول کار تیمی و تلاش گروهی این خانواده بزرگ است
رییس کانون زبان ایران در نشست فصلی مدیران ستادی و استانی با اشاره به افزایش تعداد زبان‌آموز از ترم بهار به تابستان و همچنین از ترم تابستان به پاییز در سال جاری گفت: بدون همراهی و همدلی خانوادۀ بزرگ کانون زبان ایران دستیابی به موفقیت‌های بزرگی که حاصل شده است امکان پذیر نبود؛ با توکل به خداوند بزرگ و همراهی همۀ همکاران در ترم‌های آتی نیز از قله‌های پیشین فراتر خواهیم رفت.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مصطفی مومنی با اشاره بر تلاش مدیران به منظور انجام فعالیت‌ها در قالب کار تیمی، بر اعتلای بیش از پیش نام پرافتخار کانون زبان ایران تاکید کرد و افزود: در حال حاضر کانون زبان و کانون پرورش فکری هر دو در کنار هم و در راستای سیاست‌های کانون پرورش فکری قدم بر می‌دارند.

ایشان در ادامه از تغییراتی که قرار است از بهار سال 1399 در این مجموعۀ آموزشی ایجاد شود خبر داد و افزود: بر این اساس گروه سنی کودک زبان‌آموزان 6 تا 8 سال، گروه سنی نوجوان زبان‌آموزان 9 تا 14 سال، گروه سنی جوان  15 تا 20 سال و گروه سنی بزرگسال 20 سال به بالا را شامل خواهد شد.

نشست فصلی مشهد1

وی بیان کرد: در یک سال گذشته تحولی بزرگ در حوزۀ آموزش پایه‌ریزی شد که به نوعی می‌توان گفت اجرای آن یک دگردیسی محتوایی را در کانون زبان ایجاد می‌نماید، همچنین برای این سیستم آموزشی جدید محتوای مناسب نیز طراحی شده است که جایگزین محتوای قبل خواهد شد.

مومنی در ادامه در خصوص وضعیت مالی کانون زبان، تسلط بر بودجه و تناسب آن با اولویت‌ها و تجهیز مراکز آموزشی نکاتی را عنوان و خاطرنشان کرد: در سال گذشته تلاش کردیم تا تجهیزات قدیمی و فرسوده از مراکز جمع آوری و تجهیزات جدید جایگزین آن گردد، این اقدام سبب شد مراکز آموزشی بتوانند شرایط خوبی را از لحاظ تجهیزات آموزشی برای زبان‌آموزان فراهم آورند.

نشست فصلی مشهد2

وی سپس با تاکید بر توجه جدی به توسعۀ بخش‌های غیرانگلیسی‌ خاطر نشان کرد: در مسیر توسعه بخش‌های غیرانگلیسی هیچ سدی در برابر مراکز، مدیران و همکاران وجود نخواهد داشت و  توسعۀ این بخش‌ها قطعا جزو مزیت‌های رقابتی کانون زبان ایران خواهد شد ان شاالله.

رییس کانون زبان سرمایه‌گذاری در بخش‌های غیر انگلیسی را از مهمترین اهداف کانون زبان برشمرد و از راه‌اندازی دوره‌های آموزش زبان ترکی و چینی در سال آتی خبر داد.

 ایشان با تاکید بر تمرکز و تقویت بخش ایتالیایی در مراکز آموزشی اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک آزمون چلی ایتالیایی نیز در مراکز کانون زبان ایران راه‌اندازی و برگزار می‌گردد.

نشست فصلی مشهد3

مومنی اکران فیلم‌های انیمیشن در کانون زبان تحت عنوان «جمعه فیلم» را از جمله اقدامات موفقیت‌آمیز در این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این طرح انیمیشن‌های روز دنیا به زبان انگلیسی با کیفیتی بسیار مطلوب برای زبان‌آموزان در شهر تهران اکران شد و دورۀ جدید آن نیز در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد. مراکز آموزشی سایر استان‌ها نیز می‌توانند با استفاده از سالن‌های نمایش مراکز کانون پرورش فکری در استان‌ها نسبت به برگزاری جمعه فیلم با هماهنگی معاونت پژوهش اقدام نمایند.

نشست فصلی مشهد4

اخذ مجوز رسمی برای فصلنامه‌ها و نشریات کانون زبان ایران و ایجاد زیر ساخت اپلیکیشن سامانه جامع کانون زبان از دیگر موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها اشاره کرد.

رییس کانون زبان ایران در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: ما و شما به لطف خداوند متعال بعد از یک سال معتقدیم توان آن را داریم که در سال‌های آتی با سرعت و قدرت بیشتری قله‌های رفیع موفقیت را درنوردیم و به امید خدا به این مهم دست خواهیم یافت.

نشست فصلی مشهد5نشست فصلی مشهد7

در این مراسم همچنین از 2 مدیر نمونه سال 98، پروین پشت کوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان و امید بهادری، مدیر کانون زبان استان بوشهر به جهت افزایش چشم‌گیر تعداد زبان‌آموز در ترم تابستان به پاییز و رشد کیفی مراکز آن استان‌ها قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است، نشست فصلی مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران در روزهای 27 و 28 آبان‌ماه در شهر مشهد برگزار شد.

نشست فصلی مشهد8

۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۸۴۷
مدرس و کارشناس قدیمی
۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0

با سلام و تشکر از زحمات جناب دکتر مومنی و همکاران ایشان. اقدامات خوبی در این مدت انجام شد که البته همه ریشه در گذشته دارد. فعال سازی مجلات، تمرکز مالی، تعریف گروه های سنی مختلف همگی از زمان مدیریت آقایان عظیمی و گلدانساز انجام شد. در سال های گذشته اقدامات بسیار موثری در زمینه طراحی محتوای آموزشی صورت گرفت و تغییر محتوا و روش آموزش از قدیم با کیفیت بسیار عالی انجام می شده. امیدواریم با برنامه ریزی و درایت تیم مدیریت فعلی شاهد اقدامات جدید در کانون زبان باشیم. به امید روزهای بهتر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...