استقبال زنجانی‌ها از «جمعه فیلم‌های کانون زبانی»

استقبال زنجانی‌ها از «جمعه فیلم‌های کانون زبانی»
اولین هفته از رویداد «جمعه فیلم‌های کانون زبانی» در کانون زبان استان زنجان برگزار و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در اولین هفته از این رویداد در استان زنجان، انیمیشن Zootopia به زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری استان اکران شد.

 همچنین در ابتدا و پایان این نمایش محمد جواد پیری، مدرس کانون زبان استان به عنوان مجری برنامه در خصوص انیمیشن و لغات و عبارات پرکاربرد آن با تماشاچیان گفت‌وگو کرد و با سوال و جواب‌هایی که در این بخش صورت گرفت جذابیت تماشای فیلم دو چندان و حلقۀ آموزشی این برنامه بسیار پربارتر شد.

گفتنی است، «جمعه فیلم»های کانون زبانی، رویدادی است که به تازگی به منظور تقویت مهارت شنیداری و ارتباط تصویری، آمیختن سرگرمی و فراگیری زبان و همچنین افزایش توان درک مطلب مخاطبان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، برگزاری این رویداد از 1 آذرماه در تهران دوباره از سر گرفته شده است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از عنوان انیمیشن‌ها و همچنین تهیۀ بلیط به سامانۀ جامع کانون زبانapp.ili.irمراجعه نمایند. 

زنجان3

زنجان5

 

۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۶
تعداد بازدید : ۲,۰۹۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...