مدیر کل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان:

برند معتبر کانون زبان شایسته داشتن سهم بیشتری از زبان‌آموزان در زاهدان است

برند معتبر کانون زبان شایسته داشتن سهم بیشتری از زبان‌آموزان در زاهدان است
معصومه هادی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان در نشستی با کارکنان و مدرسان کانون زبان در این استان عنوان کرد: برند معتبر کانون زبان ایران در زاهدان شایستۀ داشتن سهم بیشتری از زبان‌آموزان است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مدیرکل کانون استان در این نشست به برخی از راه‌کارهای افزایش مخاطبان کانون زبان ایران و همچنین استفاده از همه توان همکاران در دیگر بخش‌های کانون استان برای شناساندن بیشتر کانون زبان به خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: با بررسی جنبه‌های گوناگون این موضوع و با استفاده از ظرفیت کارشناسان و مربیان کانون استان، اقداماتی را در سطح مدارس آغاز کرده‌ایم و با همه‌ امکانات به دنبال فراهم‌کردن شرایطی هستیم تا بتوانیم به گروه بیشتری از علاقه‌مندان خدمت‌رسانی کنیم.

فراهم‌کردن شرایط گسترش شعبه‌های کانون زبان ایران در زاهدان، راه‌اندازی مرکز در شهرهای زابل و چابهار و توسعۀ زبان‌های غیرانگلیسی از دیگر اقداماتی بود که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به آن‌ها اشاره کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از مدرسان به عنوان کسانی که به طور مستقیم با جامعه‌ هدف در ارتباط هستند، خواست تا با ارایه پیشنهادها و انتقادهای خود به گسترش فعالیت‌های کانون زبان، به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین موسسۀ آموزش زبان در ایران و منطقۀ غرب آسیا کمک کنند.

برپایی همایش‌های زبان برای جامعه‌ هدف، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مخاطبان، برگزاری مسابقه‌های زبان برای علاقه‌مندان و بهره‌گیری بیشتر از تبلیغات محیطی از موضوعاتی بود که حاضران در این جلسه به آن‌ها اشاره کردند.

همچنین در پایان این نشست مدیر کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از مدرسان کانون زبان ایران تقدیر کرد.

گفتنی است، مرکز آموزشی زاهدان در خیابان آزادی، جنب پارک شادی‌ها، مرکز شماره یک کانون پرورش فکری واقع شده و علاقه‌مندان برای تماس با این مرکز می توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت 12 تا 19:30 با شماره تلفن ۳۳۲۵۱۲۲۲ (۰۵۴) تماس حاصل نمایند.

 نشست زاهدان 2

۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۵۱۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...