کرمانشاهی‌ها به تماشای «جمعه فیلم‌های کانون زبانی» نشستند

کرمانشاهی‌ها به تماشای «جمعه فیلم‌های کانون زبانی» نشستند
پس از اکران موفق «جمعه فیلم‌های کانون زبانی» در تهران و سایر شهرها این بار کرمانشاهی‌ها برای اولین بار به تماشای این رویداد نشستند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این رویداد انیمیشینCOCO  در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری، شماره 4، واقع در پارک معلم به نمایش درآمد که با استقبال بی‌نظیر و پرشور زبان‌آموزان روبرو شد.

جمعه فیلم کرمانشاه 5

بنابراین گزارش، مریم بهمنی مدرس و مجری برنامه، در ابتدای اکران انیمیشن در خصوص لغات و عبارات پر کاربرد آن توضیحات لازم را ارائه کرد؛ همچنین طی پرسش و پاسخ‌هایی که در حین نمایش و همچنین پایان آن صورت گرفت، لذت تماشای فیلم برای زبان‌آموزان دوچندان شد.

شایان ذکر است، جمعه فیلم‌های کانون زبان رویدادی است که به تازگی در جهت تقویت مهارت شنیداری، ترکیب لحظات شاد و فراگیری زبان و همچنین بالابردن توان زبان‌آموزان در درک مطالب برگزار می‌شود.

جمعه فیلم کرمانشاه 3

گفتنی است، این رویداد قرار است در جمعه‌های آتی نیز در کرمانشاه برگزار شود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط و کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی کانون زبان در استان کرمانشاه با شماره تلفن ۳۴۲۹۰۳۷۳ (۰۸۳) تماس حاصل نمایند.

 

 

 

۸ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۳۸۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...