حضور کانون زبان هرمزگان در نمایشگاه کتاب خلیج‌فارس

حضور کانون زبان هرمزگان در نمایشگاه کتاب خلیج‌فارس
پروین پشت‌کوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان از حضور کانون زبان این استان در هفدمین نمایشگاه کتاب و ششمین نمایشگاه مطبوعات خلیج‌فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، پشت‌کوهی عنوان کرد: در غرفۀ کانون زبان به معرفی این مجموعۀ آموزشی و بخش‌ها، دوره‌ها و مراکز آموزشی آن برای مخاطبان می‌پردازیم.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور 450 غرفه و 534 ناشر و 24 نشریه از هرمزگان، فارس، جنوب کرمان، خوزستان و بوشهر از تاریخ 12 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 18 بهمن ماه ادامه می‌یابد.

پشت‌کوهی ادامه داد: این نمایشگاه صبح‌‌ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 21 میزبان اقشار مختلف مردم می‌باشد.

مدیر کانون زبان استان هرمزگان خاطر نشان کرد: پیش ثبت‌نام مراکز آموزشی استان و همچنین نام‌نویسی جهت اطلاع‌رسانی آزمون جذب مدرس از دیگر اقدامات انجام شده در غرفه کانون زبان در این نمایشگاه است که با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبرو شده است.

۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۲۵۵
کرباسی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
5

با سلام و خدا قوت خدمت همکاران عزیز و پرتلاشم در کانون زبان استان هرمزگان. با آرزوی موفقیت روز افزون برای همه همکاران کانونی در سراسر ایران.

فیروزه
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0

آدرس نمایشگاه ذکر نشده.

Saraji.ili
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0

راهروی اول سمت راست غرفه سوم



برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...