راه اندازی پویش #به-کانون-زبان-ایران-بپیوندید در استان مازندران

راه اندازی پویش #به-کانون-زبان-ایران-بپیوندید در استان مازندران
سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان مازندران همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، از راه‌اندازی پویش #به-کانون-زبان-ایران-بپیوندید با حضور مدرسان و زبان‌آموزان کانون زبان در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، آصفی عنوان کرد: در این پویش که با مشارکت مدرسان و زبان‌آموزان خلاق و مبتکر زیر نظر کارگروه کارشناسی استان صورت گرفت، از مدرسان و زبان‌آموزان استان خواسته شد تا با تهیه ویدئویی به معرفی کانون زبان و همچنین دعوت به شرکت در کلاس‌های آنلاین این مجموعۀ آموزشی بپردازند.

وی افزود: این ایده محصول اتاق فکری بود که با حضور و حمایت مشفقانه جناب آقای محمدعلی یزدان شناس، مدیرکل محترم کانون پرورش استان مازندران به تحقق پیوست که لازم می‌دانم از ایشان تشکر کنم؛ من معتقدم در هر دوره‌ای ارتباط بین دو بال سیمرغ کانون پرورش و کانون زبان ایران هماهنگ شود، سیمرغ کانون می‌تواند به پرواز درآمده و به قله موفقیت برسد.

ایشان ادامه داد: همچنین به منظور ایجاد انگیزه و فضای رقابت دوستانه، بین فیلم‌های ارسالی مسابقه‌ای ترتیب داده‌ایم و در پایان از مدرسان و زبان‌آموزان برتر در این پویش قدردانی خواهیم کرد.

آصفی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران ستادی، مسئولان، مدرسان و کارشناسان استانی برای برپایی این پویش، خاطر نشان کرد: برای مشاهده فیلم‌های مربوط به پویش #به-کانون-زبان-ایران-بپیوندید می‌توانید به صفحه اینستاگرام کانون زبان استان مازندران به آدرس ili.mazandaran مراجعه نمایید.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵
تعداد بازدید : ۸,۳۵۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...