برگزاری اولین وبینار مسئولان مراکز آموزشی استان اصفهان

برگزاری اولین وبینار مسئولان مراکز آموزشی استان اصفهان
اولین نشست مجازی مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان استان اصفهان در سامانه skyroom برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست مجازی مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان اصفهان پیرامون مباحثی همچون برنامه‌ریزی مراکز آموزشی برای ترم تابستان99، ارایه Request Sheet به مدرسان، راه‌اندازی مرکز پشتیباتی IT در دفتر مرکزی استان و... نکاتی را مطرح کرد و نظر مسئولان مراکز را در خصوص این موارد جویا شد.

وی همچنین بر اهمیت اعتماد‌سازی در بین مخاطبان تاکید کرد و از مسئولان مراکز استان خواست تا توجه به این امر را در دستور کار خود قرار دهند و تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن ترم تابستان به کار گیرند.

شایان ذکر است، کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 15 مرکز و در شهر اصفهان دارای 8 مرکز آموزشی است. در برخی از مراکز این استان، زبان‌های غیرانگلیسی شامل آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود و دوره‌های آمادگی تافل، مکالمۀ ویژه، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف نیز برگزار می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن‌های 36615245 و 36612582 تماس بگیرید.

۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۱۸۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...