اولویت‌های استان فارس برای میزبانی از زبان‌آموزان در ترم تابستان تشریح شد

اولویت‌های استان فارس برای میزبانی از زبان‌آموزان در ترم تابستان تشریح شد
در سومین وبینار سرپرست استان فارس با مسئولان مراکز آموزشی این استان، اولویت‌های استان برای میزبانی از زبان‌آموزان در ترم تابستان تشریح شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه دکتر جلال رحیمیان ضمن قدردانی از کارکنان برای همکاری‌های صمیمانه در جهت ارتقا همه جانبه امور کانون زبان بر بهبود شرایط برگزاری کلاس‌ها تاکید کرد و به تشریح اولویت‌های آتی مراکز استان برای میزبانی و جذب حداکثری زبان‌آموزان در کلاس‌های حضوری و آنلاین پرداخت.

اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت حداکثر ظرفیت کلاس‌ها با توجه به پروتکل‌های بهداشتی برای دوره‌های حضوری، ارتقا و تقویت بسترهای نرم‌افزاری گروه کودک و نوجوان در دوره‌های آنلاین و متمرکز شدن پشتیبانی از کلاس‌های آنلاین به صورت استانی جهت تسهیل امور زبان‌آموزان از مهم‌ترین محورهای مطرح شده در این جلسه بوده است.

رحیمیان عنوان کرد: از ابتدای ترم بهار و با آنلاین برگزار شدن کلاس‌ها، تلاش شد تا با برگزاری وبینارهای آموزشی استانی و کشوری به ابتکار استان فارس، ضمن ارتقا مهارت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم برای اداره و مدیریت کلاس توسط مدرسان، بتوانیم مشکلات کاربران را در حلقه اول پشتیبانی استانی به سرعت پاسخگو باشیم. در همین زمینه، از همان ابتدا، گروهی از همکاران مراکز به صورت سازمان‌یافته به رفع ایرادات کاربری زبان‌آموزان و مدرسان پرداختند که این مهم به افزایش رضایت‌مندی کاربران انجامید.

سرپرست کانون زبان استان فارس ادامه داد: علاوه ‌بر پیش‌بینی‌های به عمل آمده در جهت برگزاری هرچه شایسته‌‌تر کلاس‌های حضوری، استان فارس در تلاش است با انجام نظرسنجی‌های الکترونیکی از زبان‌آموزان و به خصوص مشارکت‌سنجی الکترونیکی از مدرسان فعال استان، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای پاسخگویی بهینه به درخواست‌های زبان‌آموزان و همچنین مدرسان داشته باشد.

رحیمیان در پایان با اشاره به تشکیل شعبه آنلاین استان فارس از برگزاری وبینارهای آموزشی استانی و کشوری با محوریت نحوه تدریس و مدیریت کلاس در نرم‌افزار ادوبی کانکت، برای مدرسان گروه کودک و نوجوان و مدرسانی که به هر دلیل در ترم گذشته از تجربه کاربری این نرم‌افزار محروم بوده‌اند، در طی هفته‌ آتی خبر داد.

 
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۲۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...