ترم تابستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنارتان هستیم

ترم تابستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنارتان هستیم
به زودی ترم تابستان کانون زبان آغاز می‌شود و این در حالی است که سایه ویروس منحوس کرونا همچنان بر سر جهان و کشورمان سنگینی می‌کند.

ترم بهار در کانون زبان ایران با وجود شرایطِ سخت کرونایی، با تجربه‌ای که پیش از این در برگزاری کلاس‌های آنلاین در این مجموعۀ آموزشی به دست آمده بود، با موفقیت برگزار شد و رو به پایان است.
حالا دست‌اندرکاران امر آموزش در کانون زبان ایران، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در برگزاری کلاس‌های آنلاین و حفظ پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌های حضوری، فرایند آموزش را برای زبان‌آموزان عزیز که یکی از مهمترین سرمایه‌های این مجموعه هستند، استمرار بخشیده و مانع از تنزل بازدهی در امر یادگیری این عزیزان شوند.
در ترم پیش‌رو، کلاس‌ها به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد؛ رسالت آموزشی این مجموعه ایجاب می‌کند تا به عزیزانی که تمایل به شرکت در کلاس‌های حضوری دارند این اطمینان خاطر را بدهد که نظارت بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌ها در مراکز آموزشی از اولویت‌های این مجموعه است و نحوۀ برگزاری کلاس‌های حضوری در ترم بهار نیز گواهی بر این مدعاست.
چیدمان کلاس‌ها برمبنای فاصله‌گذاری اجتماعی، تشکیل کلاس با حداقل ۷ و حداکثر ۱۵ زبان‌آموز، ضدعفونی مراکز آموزشی و سطوح دارای امکان تماس زیاد، جلوگیری از تجمع در محل‌های ورود و خروج، اندازه‌گیری درجه حرارت بدن مراجعه‌کنندگان، استفاده از ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی، ارائۀ آموزش‌های غیرحضوری به مسئولان، مدرسان، کارکنان و زبان‌آموزان، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در خصوص راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری و ...از مهمترین اقداماتی است که در مراکز آموزشی برای برگزاری کلاس‌های حضوری صورت گرفته است تا زبان‌آموزان و اولیا آن‌ها همچون گذشته بدون دغدغه در مراکز کانون زبان آموزش ببینند.  
در پایان، خوشحالیم که ترم بهار را با سربلندی در محضرتان به پایان می‌رسانیم و چشم انتظار قدم‌هایتان در مراکز آموزشی در فاصله یک تا دومتری و نگاه جویای علم‌تان در کلاس‌های آنلاین هستیم.

۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۶
تعداد بازدید : ۷,۱۲۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...