مدیر کانون زبان استان یزد:

تکریم ارباب رجوع در شرایط جدید بیش از پیش مورد انتظار است

تکریم ارباب رجوع در شرایط جدید بیش از پیش مورد انتظار است
نشست مجازی مدیر کانون زبان استان یزد با مدرسان گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست مجازی که با حضور جمعی از مدرسان، مسئولان مراکز و همکاران استانی برگزار شد، مدیر کانون زبان استان در خصوص برنامه‌ریزی در جهت برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های ترم تابستان، مبادله مباحث درسی از طریق فضای مجازی و راه‌اندازی مرکز پشتیبانی IT در دفتر مرکزی استان مباحثی را مطرح کرد.

تبادل تجارب و اطلاعات در خصوص نحوۀ برگزاری کلاس‌های آنلاین ترم بهار توسط مدرسان حاضر از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

خادم همچنین بر تکریم بیش از پیش ارباب رجوع در شرایط جدید تاکید کرد و از همه همکاران و مدرسان استان خواست تا نهایت تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر ترم تابستان به کار گیرند.

وی ارتباط بیشتر و بهتر با زبان‌آموزان، انعطاف‌پذیری در پاسخگویی به زبان‌آموزان، در مواردی ارتباط با والدین و ارائه ایده‌های جدید در جهت رضایت خانواده‌ها و زبان‌آموزان و.... از مصادیق تکریم ارباب رجوع برشمرد و بر آماده سازی فضای کلاسی و اداری کانون زبان منطبق بر دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.

کانون زبان ایران در استان یزد دارای 8 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، فرانسه و عربی به علاقه‌مندان گروه های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزشی این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن‌های ۳۶۲۸۰۱۱۱,۴ (۰۳۵) تماس بگیرید.
 
 
۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۶
تعداد بازدید : ۹۰۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...