معاون اداری و مالی کانون زبان ایران منصوب شد

معاون اداری و مالی کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی یحیی آرمال را به سمت معاون اداری و مالی این مجموعۀ آموزشی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با اتکا بر الطاف پروردگار بی همتا، نسبت به ساماندهی امور اجرایی و سرعت بخشی به فرآیندهای جاری، موجب اعتلای هرچه بیشتر نام پرافتخار کانون زبان ایران باشید، البته این مهم از رهگذر تلاش و کوشش جمعی و ایجاد انسجام در بدنۀ صفی و ستادی و التفات به ظرایف و لطایف عملکردی میسر می‌شود.»

رییس کانون زبان ایران همچنین از خدمات و تلاش‌های دکتر مهدی مشفق، معاون اداری و مالی پیشین کانون زبان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است.

آرمال دارای مدرک کارشناسی است. وی پیش از این مسئولیت‌هایی همچون معاون اداری مالی، عامل و معاون ذیحساب، رییس ادارۀ اعتبارات و امور بانکی، رییس اداره کارگزینی، مشاور و کارشناس معاون اداری و مالی و عضو کمیته منابع انسانی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را برعهده داشته است.

همچنین عضویت در انجمن حسابرسی ایران و انجمن متخصصان ذیحساب در کارنامۀ فعالیت‌های ایشان به چشم می‌خورد.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۲,۲۰۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...