بسیج کانون برگزار می‌کند؛ جشنواره فیلم فرهنگ عاشورایی

بسیج کانون برگزار می‌کند؛ جشنواره فیلم فرهنگ عاشورایی
بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با آغاز دهۀ اول ماه محرم از همکاران کانون پرورش فکری و همکاران و مدرسان کانون زبان ایران دعوت کرده فیلم‌هایی با موضوع فرهنگ عاشورایی و نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان و زاویۀ دید آن‌ها به این موضوع تهیه کرده و به این بخش ارسال کنند.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این اقدام به منظور بهره‌مندی از هنر، خلاقیت، قابلیت‌های فکری و علمی همکاران و مدرسان برای رونق و بهره‌گیری حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی صورت گرفته است.
علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد لازم است فیلمی در قالب فعالیت‌هایی همچون نمایش، تعزیه، قصه، شعرخوانی، کاردستی و دست‌آفریده‌های بومی در رابطه با موضوع، پیام‌های یک دقیقه‌ای درس گرفته از فرهنگ عاشورا و... را در قالب ویدئوهایی با حداکثر زمان سه دقیق‌ای تهیه و به دفتر بسیج واقع در ساختمان شهید ملک شامران و یا به پست الکترونیک n.sh۹۷۸@gmail.com و یا شماره واتساپ ۰۹۱۲۷۴۷۳۱۸۵ ارسال نمایید.
مهلت ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۱۰ شهریورماه است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۸۸۱۰۸۷۸۵ تماس بگیرید.
۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۲۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...