صفحه رسمی اینستاگرام دپارتمان عربی راه‌اندازی شد

صفحه رسمی اینستاگرام دپارتمان عربی راه‌اندازی شد
دکتر یاسر زنگنه، مدیر آموزش معاونت آموزشی و مدیر دپارتمان عربی کانون زبان ایران از راه‌اندازی صفحه رسمی اینستاگرام این بخش در آدرس ili.arabic.dpt خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زنگنه عنوان کرد: با توجه به گسترش کلاس‌های آنلاین در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و آکادمیک و راه‌اندازی موفق کلاس‌های آنلاین در کانون زبان ایران از بهار ۹۹ و استفاده بیش از پیش از بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام به نظر می‌رسید باید دپارتمان‌های کانون زبان نیز در این زمینه فعال‌تر عمل کنند لذا صفحه رسمی دپارتمان عربی را راه‌اندازی کردیم تا اطلاع‌رسانی بیشتری با تمرکز بر مکالمهٔ عربی نوین و پویا داشته باشیم.
وی در خصوص محتواهایی که قرار است در این صفحه به اشتراک گذاشته شود گفت: با پیشنهادهایی که از سوی برخی از اساتید و زبان‌آموزان عزیز در کانون و خارج از این مجموعه داشتیم به نظر می‌رسید جای یک صفحه اینستاگرام بخش عربی با دغدغه فعالیت‌های انجام شده، در حال انجام و یا برنامه‌های آینده این دپارتمان خالی بود.
زنگنه ادامه داد: قرار است در صفحهٔ اینستاگرامی دپارتمان عربی اطلاع‌رسانی دوره‌های موجود و نشان دادن زیبایی‌های زبان عربی با داستان‌ها و کلیپ‌های کوتاه شامل فیلم، سریال و کارتون با زیرنویس عربی یا انگلیسی به عربی فصیح و گویش‌های مختلفی مانند لبنانی و عراقی که در کانون تدریس می‌شود انجام شود.
وی افزود: ما می‌خواهیم به همه نشان دهیم که عربی واقعی که در دنیای امروز استفاده می‌شود چه توانایی‌ها و چه زیبایی هایی دارد، برای همین تلاش می‌کنیم تا این صفحه کاملا پویا، زیبا، کاربردی و منطبق بر نیازهای واقعی درمورد زبان عربی انجام وظیفه کند.
زنگنه خاطر نشان کرد: محتوای صفحه شامل فیلم و متن های کوتاه و بلند با استفاده از ضرب المثلها و جملات پرکاربرد و مشهور عربی امروزی و کاربردی خواهد بود؛ مخاطبان صفحه ما کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هر شغل، نگرش و نیاز زبانی خواهند بود و سعی خواهیم کرد رضایت تمام مخاطبان را جلب کنیم.
۵ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۷۳۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...