ششمین نمایشگاه ملی و اولین فروشگاه مجازی اسباب‌بازی کانون پرورش آغاز به کار کرد

ششمین نمایشگاه ملی و اولین فروشگاه مجازی اسباب‌بازی کانون پرورش آغاز به کار کرد
ششمین نمایشگاه ملی و اولین فروشگاه مجازی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه باحضور ۱۴۰ تولید کننده داخلی به صورت مجازی آغاز به کار کرده است.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، سایت جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی irantoyfestival.ir به عنوان یک مرجع کامل برای همگان حتی افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، قابل دسترسی است و همه می‌توانند از تولیدات و برنامه‌های آن استفاده کنند.
در بخش فروش این جشنواره بیش از ۱هزار و ۲۵۰ اسباب‌بازی و سرگرمی‌ از ۱۴۰ تولیدکننده داخلی با توجه به شرایط سنی و موضوع‌های مختلف ارایه شده است و هم‌زمان کارشناسان حوزه اسباب‌بازی‌ها نیز به صورت رایگان به مراجعه‌کنندگان برای انتخاب و خرید بهتر مشاوره می‌دهند.
همچنین شماره‌ تماس‌ ۰۲۱۹۱۰۷۰۵۶۷ نیز برای پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان در نظرگرفته شده است و هم‌زمان ۷ نفر می‌توانند با کارشناسان ارتباط تلفنی داشته باشند.
در عین حال در صورت لزوم علاقه‌مندان از طریق شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ با شماره‌های ۰۹۹۲۷۶۱۳۱۲۸، ۰۹۹۳۲۱۱۵۰۶۵ و ۰۹۹۳۲۱۱۵۰۸۷، اینستاگرام به نشانی instagram.com/hooyo.ir و کانال تلگرامی  t.me/hooyo_admin نیز می‌توانند با دست‌اندرکاران این جشنواره در ارتباط باشند.
 
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۲,۹۶۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...