انتصاب سرپرست کانون زبان استان اردبیل

انتصاب سرپرست کانون زبان استان اردبیل
رضا لیاقی، سرپرست کانون زبان ایران با صدور حکمی فرزاد فولادنژاد را به عنوان سرپرست کانون زبان استان اردبیل منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در مراسم معارفهٔ سرپرست جدید استان اردبیل زعفر احدزاده، مدیر کل کانون پرورش فکری استان، محمد اله‌وردی، سرپرست امور اداری و جمعی از مسئولان مراکز آموزشی حضور داشتند.

انتصاب مدیر اردبیل 2انتصاب مدیر اردبیل 3   

همچنین در این مراسم با اهدا لوح تقدیری از سوی سرپرست کانون زبان از زحمات و تلاش‌های محمد عبادپور، مدیر پیشین استان قدردانی شد.
در بخشی از این حکم آمده است: "امید  است با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مدنظر قرار دهید."

انتصاب اردبیل 3

فولانژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتهٔ مدیریت آموزش است. وی همکاری خود را با کانون زبان از سال ۸۶ آغاز کرده است و پیش از این مسئولیت مرکز آموزشی اردبیل، معاون کانون زبان اردبیل، مسئول هماهنگی امور استانی کانون زبان استان و ... را برعهده داشته است.
۱۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۲۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...