رئیس کانون زبان خطاب به رتبه برتر زبان کنکور سراسری:

شما افتخار کانون زبان ایران هستید/ تجلی شعار "ایران برای کانون، کانون برای ایران" در چهره مصمم شما

شما افتخار کانون زبان ایران هستید/ تجلی شعار "ایران برای کانون، کانون برای ایران" در چهره مصمم شما
رئیس کانون زبان ایران در گفت وگو تصویری با رتبه نخست گروه زبان خارجی کنکور سراسری گفت: امروز شعار ایران برای کانون و کانون برای ایران در چهرۀ مصمم شما نمایان است.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، غلامرضا کیانی در گفتگوی تصویری با امیر حسین زرندی، نفر اول کنکور زبان‌های خارجی که از زبان‌آموزان این مجموعۀ آموزشی بوده است، وی را افتخار ایران و کانون زبان ایران دانست.

رتبه اول کنکور زبان

وی افزود: امروز شعار ایران برای کانون و کانون برای ایران در چهرۀ مصمم شما نمایان است.
رئیس کانون زبان ایران با بیان اینکه من یقین دارم که شما در آینده از امثال من به مراتب قوی‌تر و عاشق‌تر به این مملکت خدمت می کنید، اظهار کرد: کانون زبان به جوان هایی چون شما افتخار می کند. 

رتبه اول کنکور زبان 3

 در پایان این ارتباط تصویری، سعید محمدنژاد و سیمین نورآبادی از مدرسان وی با تبریک این موفقیت به امیرحسین زرندی و خانوادۀ بزرگ کانون زبان، به بیان برخی از ویژگی‌های شخصیتی، خصوصیات و توانایی‌های وی پرداختند.

رتبه اول کنکور زبان

گفتنی است، امیر حسین زندی از زبان آموزان کانون زبان ایران در مرکز خوی واقع در استان آذربایجان غربی بود که در کنکور امسال رتبه نخست گروه زبان های خارجی را کسب کرد.
۱۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۲
تعداد بازدید : ۲,۰۴۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...