با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی صورت گرفت؛

دیدار رییس کانون زبان ایران با مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین

دیدار رییس کانون زبان ایران با مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی با حسنعلی، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دیدار که با حضور مژده اروجی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، سید یدالله حسینی، معاون آموزش ابتدایی، توفیق محمد حسینی، معاون آموزش متوسطه، زهرا مهرابی، رییس دبیرخانه راهبری کشوری زبان انگلیسی، محمدصفری، از مدیران ستادی کانون زبان و میترا نظری، سرپرست کانون زبان قزوین انجام شد، در زمینه راهکارهای همکاری و مشارکت بیشتر رایزنی صورت گرفت.

نشست قزوین 2

در این دیدار رییس کانون‌ زبان سازوکارهایی را برای گسترش همکاری بیشتر کانون زبان و آموزش و پرورش در زمینه آموزش زبان های خارجی و فعالیت‌های اطلاع سازی برای برخورداری هر چه بیشتر دانش آموزان پیشنهاد کرد.
وی هم‌چنین درباره استفاده از فضاها و نیروهای انسانی آموزش و پرورش برای گسترش آموزش زبان‌های خارجی با کیفیت بیشتر به دانش‌ آموزان، راهکارهایی ارائه کرد.
در این دیدار همچنین راهکارهای تعامل بیشتر کانون زبان استان با آموزش و پرورش بررسی شد و مدیرکل آموزش و پرورش هم با استقبال از این پیشنهاد، فراهم سازی فرصت توسعه این همکاری را مغتنم دانست و ابراز امیدواری کرد استان قزوین به عنوان پایلوت این همکاری شناخته و فعال شود.

نشست 5

در ادامه شیوه های اجرایی مشارکت و هم افزایی در زمینه ارتقا دانش و تسلط بر زبان‌های خارجی دانش آموزان و همچنین بهره گیری از ظرفیت معلمان و دانشجو معلمان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در بخش دیگری از این نشست رییس کانون زبان با اشاره به آسیب‌های برخی تفاهم نامه‌ها که منجر به عدم اجرایی شدن آنها می‌شود، خواستار نظارت بر روند اقدامات برای اثربخشی و بازدهی آن شد که براین اساس، دو طرف بر اجرایی شدن امور تاکید کردند و مقرر شد تیم اجرایی به صورت فعال به پیگیری موارد مورد تفاهم بپردازند.

نشست 4

در ادامه مدیر کل کانون پرورش نیز با تاکید بر توانمندی‌های کانون و اثرگذاری فعالیت های آن، درباره امکان همکاری با هر دو مجموعه مواردی را مطرح کرد.
بخش دیگری از این دیدار، به ارائه پیشنهادات و دغدغه های دیگر حاضران این نشست اختصاص داشت.
نشست 3گفتی است، پس از این نشست رییس کانون زبان ایران از مرکز آموزشی قزوین بازدید کرد که گزارش آن در خبرهای ٱتی منتشر می شود.
۲۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۱۵۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...