وبینار ارتباط موثر با والدین و آشنایی با دوره‌های آموزشی در شیراز

وبینار ارتباط موثر با والدین و آشنایی با دوره‌های آموزشی در شیراز
وبینار ارتباط موثر با والدین و آشنایی با دوره‌های آموزشی کانون زبان ایران با حضور دکتر غلامرضا کیانی، رییس این مجموعۀ آموزشی، دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان فارس، جمعی از کارشناسان و مدرسان و همچنین بیش از 900 نفر از مخاطبان کانون زبان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این وبینار که به تفکیک سه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار شد، کارشناسان بخش‌های انگلیسی و غیرانگلیسی به ارائه توضیحات جامعی در خصوص روند آموزش آنلاین در دوران شیوع بیماری کرونا، آزمون آنلاین، معرفی انواع دوره‌های کانون زبان و سطوح آن، نحوۀ انجام فرآیند تعیین سطح، نحوۀ ایجاد انگیزه بین زبان‌آموزان، بهبود وضعیت تحصیلی زبان‌آموزان و چگونگی ثبت‌نام ترم پاییز به ارائۀ توضیحاتی برای والدین زبان‌آموزان پرداختند.
در ادامه این وبینار به همۀ سئوالات آموزشی اولیا زبان‌آموزان در رابطه با فرآیند یادگیری زبان‌آموزان در محیط کلاس و خانه و نحوۀ استفاده از منابع درسی و کمک آموزشی، توسط مدرسان هر گروه سنی پاسخ داده شد.
در بخش دیگری از این وبینار، دکتر کیانی با حضور در این رویداد از نزدیک درجریان دغدغۀ والدین زبان‌آموزان قرار گرفت و در ادامه با تاکید بر تکریم مطالبه و درخواست والدین و مخاطبان کانون زبان اذعان داشت: تصمیمی جدی در راستای افزایش کیفیت خدمات آموزشی کانون زبان در دست اقدام و پیگیری است.
وی افزود: امیدواریم با هم‌افزایی مدیران و مدرسان استان‌ها و نیز ظرفیت‌های عظیم و علمی دانشگاهی، بتوانیم سطح مطلوب فعلی را نیز بیش از پیش ارتقا بخشیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای متنوع مخاطبان در تمامی زمینه‌ها از جمله دوره‌های ترمیک، مکالمه، دوره‌های ویژه و به خصوص زبان‌های غیرانگلیسی برای تمامی گروه‌های سنی و سطوح زبانی، باشیم.

وبینار شیراز 2

وبینار شیراز 2

وبینار شیراز 3

وبینار شیراز 4

 

 

۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۴۹۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...