سرپرست معاونت آموزشی اعلام کرد:

جلسات ملاقات با والدین هفتۀ آینده برگزار می‌شود

جلسات ملاقات با والدین هفتۀ آینده برگزار می‌شود
هفتۀ آینده قرار است جلسات ملاقات با والدین، طبق ساعت کلاسی زبان‌آموزان برگزار شود، به منظور آشنایی بیشتر با نحوۀ برگزاری این جلسه گفتگویی با دکتر بهجت تربتی نژاد، سرپرست معاونت آموزشی کانون زبان ایران انجام داده‌ایم.

هدف از برگزاری جلسۀ ملاقات با والدین چیست و برای چه گروه‌های سنی برگزار می‌شود؟

این جلسه به منظور آشنایی والدین با روند آموزش به زبان‌آموزان، تکالیف کلاس و وظیفه زبان‌آموزان و همچنین بررسی وضعیت زبان‌آموزان در کلاس برگزار می‌شود. جلسۀ یازدهم کلاسی برای همۀ سطوح کودکان و سطوح Start و Run و Race (به جز سطوح Reach) ردۀ سنی نوجوانان به ملاقات با والدین اختصاص دارد.

این جلسه در چه روزهایی و به چه صورت برگزار می‌شود؟

تاریخ جلسه ملاقات با والدین طبق ساعت کلاسی شنبه 22 آبان برای کلاس‌های روزهای شنبه و چهارشنبه، یکشنبه 23 آبان برای کلاس‌های روزهای یکشنبه و سه شنبه و دوشنبه 24 آبان برای کلاس‌های روزهای دوشنبه و پنجشنبه است. این جلسه قرار است با هماهنگی مدرس و مرکز آموزشی به صورت حضوری یا آنلاین برگزار شود.

چه بازخوردهایی از زبان‌آموزان در این جلسه به والدین آن‌ها ارائه می‌شود؟

در خصوص قوانین آموزشی نظیر غیبت، تاخیر، نمرۀ کلاسی و نمرۀ فاینال و میزان ارزش آن‌ها و همچنین آزمون‌هایی که در طول ترم برگزار می‌شود «Dictation، Quiz، Pre Final» به والدین زبان‌آموزان توضیحاتی ارائه می‌شود، همچنین مروری اجمالی بر بخش‌های مختلف هر درس صورت می‌گیرد تا والدین با مطالبی که به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود، آشنا شوند. بعد از آشنایی با مواد درسی، تکالیفی که در جلسات مختلف به زبان‌آموزان داده می‌شود، معرفی شده و والدین با نحوه‌ی انجام و ارسال تکالیف در سامانه و میزان تاثیر این فعالیت‌ها در نمره کلاسی آشنا می‌شوند.

 در بخش پایانی این جلسه نیز به اولیا فرصتی داده می‌شود تا سوالات خود را مطرح نمایند و ضعف و قوت زبان‌آموزان را به والدین آن‌ها اطلاع دهند. همچنین اگر زبان‌آموزانی نیاز به تلاش بیشتر دارد حتما باید به صورت انفرادی توسط مدرسان به والدین آن‌ بازخورد داده شود.

آیا حضور والدین در این جلسه الزامی است؟

حضور والدین در این جلسه اختیاری است و برای زبان‌آموزان در این نشست غیبتی لحاظ نخواهد شد، اما پیشنهاد می‌شود برای پیگیری‌های آتی به ویژه در پایان ترم حضور یا عدم حضور والدین ثبت شود.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۸۹۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...