«سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت کانون زبان ایران» منصوب شد

«سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت کانون زبان ایران» منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی دکتر محمدرضا سهرابی را به عنوان سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این مجموعه آموزشی منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار دارد بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه و تعامل مثبت با همه همکاران و دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی، و بر اساس شرح وظایف تعیین شده و برنامه عملیاتی مشخص و هماهنگ شده با اینجانب و بر مبنای سند راهبردی مصوب کانون، امور مربوط به طراحی و اجرای سیستم ارزیابی عملکرد نیرو ها در بستر فناوری اطلاعات، باز تعریف دقیق نظام رتبه بندی مدرسان و کارشناسان، باز تعریف و تدوین نظام نظارت، ارزشیابی، کنترل کیفیت و ارتقاء مدیران، مدرسان و کارکنان شناسایی و تحلیل نیاز ها و انتظارات حال و آینده مشتریان و ذینفعان، تدوین پروتکل های احترام سازمانی و اخلاق حرفه‌ای، طراحی و ایجاد نظام جامع بازخورد و پیشنهادات، طراحی ساز و کار ایجاد کلان داده‌ها، تدوین و اجرای نظام سنجش و پایش کیفیت و کمک در جهت تثبیت سازمانی علمی، دانش بنیان و متکی بر فناوری اطلاعات هیچ کوششی دریغ نورزید، بدیهی است ارزیابی کار آن حوزه مانند همه حوزه های ستادی بر اساس چگونگی و میزان پیشرفت کار آن حوزه انجام خواهد گرفت.
گفتنی است، سهرابی دارای مدرک دکتری در رشته ارتباطات و رسانه است. وی پیش از این مسئولیت‌هایی همچون مشاور رییس، معاون آموزشی و توسعه منابع انسانی، مدیر روابط عمومی و مدیر مرکز آموزشی را در کانون زبان بر عهده داشته است. تالیف و ترجمه چندین عنوان کتاب و مقاله و همچنین تدریس در دانشگاه نیز در سوابق ایشان به چشم می‌خورد.

انتصاب 3

انتصاب

۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۳۰
تعداد بازدید : ۱,۶۳۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...